نیکانمنیکانم، تا این لحظه: 10 سال و 5 ماه و 25 روز سن داره

nikan

نیکان هفت ماه من در آتلیه...

1393/4/17 5:12
نویسنده :
802 بازدید
اشتراک گذاری

ساده باش 

اما ساده قضاوت نکن نیمه ی پنهان آدم ها را ! 

ساده زندگی کن ؛ 

اما ساده عبور نکن از دنیایی که تنها یکبار تجربه اش می کنی ! 

ساده لبخند بزن ؛ 

اما ساده نخند به کسی که عمق معنایش را نمی فهمی ! 

ساده بازگرد ؛ 

اما هرگز برنگرد به دنیای او که به زخم زدنت عادت کرده

به یاد داشته باش : 

هیچکس ارزش زانو زدن و شکسته شدن ارزش هایت را ندارد … 

"گاهی خودت را زندگی کن"

 

ای وای چقدر از من عکس می گیرید...؟؟؟!!

fotograaf.gif

قربون قد وبالات برم ،دیگه جات نمیشه توی کریرت ها...

داری بزرگ میشی عزیز دل مامان...

عاشق خنده هاتم...

چرا متعجبی مادر...

نیکان انگشت به دهن...

از چی ترسیدی عزیزم؟!

قربون لب گذاشتنت بشم

نه مامان الهی دورت بگردم گریه نکن...

همیشه بخند کودک دلبندم...

نیکان دی جی ...

آقا نیکان آشپز باشی...

 

نیکان کاندیدای اصلح ریاست جمهوری...

اینم از عکسهای هفت ماهگی پسرم...

الهی که زنده 120 ساله باشی عزیزم...

من و بابایی عاشقانه دوست داریم و بهت عشق می ورزیم پسر قشنگم...

 

وقتی خدا می خواست تو را بسازه 

چه حال خوشی داشت 

چه حوصله ای 

این موها،این چشم ها 

خودت می فهمی…؟قلبلبخند

من همه این ها را دوست دارم پسرم…

عاشقتم مادر جان می فهمی عاشق...

 

dank8bi.gif

پسندها (10)

نظرات (13)

فروغ
18 تیر 93 13:28
عکسهای خیلی قشنگیه.چقدر آقا نیکان خوشگلتر و بامزه تر شده.بوس بوس مرسی دختر عمه جون.شما محبت داری عزیزم.
آجی محمدمهدی
21 تیر 93 12:44
عزیزدلم عکسات عالی اند.عالی که چه عرض کنم محشرن.قدراین پدرومادرگلت روبدون که خیلی ماهن....
شیما مامان شاهین کوچولو
27 تیر 93 1:56
چ خوشگلهههههههه ماشاله نازی..... خدا حفظش کنه

پاسخ
ساناز مامان نیکان
27 تیر 93 11:39
آخه من چی برای تو بنویسممممممممممممم...تمام مدت دندونامو فشاااار دادم و هی گفتم اییییی جوووون دلمممم...نیکان ای نیکاااااان اییییییییی نیکانی...آخر تودل برو هستی شما...عاشق کجات نباشیم؟؟ نقاشی شده شما خاله...خاله کلی یونیورسالیاااا چپ و راست فوتوگرافی!!! الهییییی همیشه همینجور دل مامان و بابا به داشتن شما گرم و شاد باشه قربون دل قمبکت بشم من...الهی من فدای اون کلاه کجکی و لب یکوریت بشم...خاله شما کلاه سرت میره ولی همزادت خیررررر...اصلا نمیزاره روی سرش بمونه...اون آشپزباشی گریت هم توی حلقممم...یعنی فقط تورو بدن دست من کباب چنجت کنم بخولمممم مامانت هی بدوه دنبالم منو بزنهنگاه کن دی جی هم شده واسه من...خاله یه ترک برامون دی جی کن حسابی حالشو ببریم ببینممم پاپیونشو ببین تا اون ته حلق نازش چفت شده..ذورت بگردم من. مامانش مارو دچار دندون قروچه میکنیاااا اینا چیه میزاری ازش با دین و ایمون ما بازی میکنی خووو؟؟ عاشقتونم...میبوسمتنون هزار بار...گازگازی میکنم اون لبان همچون قلوشوووو

پاسخ
چی بگم خاله جونش زبونم قاصراز این همه محبتی که داری به نیکان .خاله جونش نیکان خان ما ولوله ای شده برا خودش...نیکان شما هم همین جوره؟
آجی محمدمهدی
9 مرداد 93 14:53
سلام خاله جونم پس شما کجایین؟دلمون حسابی براتون تنگیده.ما دوست داریم عکسای جدید نیکان جونی رو ببینیم.ما منتظر عکسای گل پسری هستیم.دوستون دارم.مواظب خودتون وخوبی هاتون باشین...

پاسخ
همین دور برا فاطمه جون...نیکان شیطون شده و دیگه کمتر فرصت میشه بیام به این کبله دوستیها سر بزنم.دورا دور هوای همتونو دارم ومنم دلم براتون تنگ میشه..
آجی محمدمهدی
9 مرداد 93 14:56
راستی نیکان عزیزم.نهمین ماهگردت مبارک.آرزمند بهترینها برای تو که بهترینی♥♡

پاسخ
آجی محمدمهدی
11 مرداد 93 17:50
نیکان عزیزم چقدرعکسایی که آشپزباشی شدی نازوقشنگن.پارسال یه مسابقه بود به اسم نی نی شکمو که بچه ها یادرحال غذاخوردن بودن،یا با وسایل اشپزی عکس میگرفتند وبرای نی نی وبلاگ میفرستادند.اگه توپارسال بدنیا اومده بودی،با این عکست،نفر اول میشدی با100000 تا رای.تکی بخدا

پاسخ
سلام دوست عزیز.مرسی...ممنون از نگاه زیبایی که به نیکان داری دوست داریم یه عالمه...
آجی محمدمهدی
11 مرداد 93 17:52
دی جی شدنت هم که دیگه حرف نداره.بخصوص سومین عکس دی جی بودن.خیلی جیگری...
spatra
18 مرداد 93 4:13
وای دلم غش رفت با این عکسهای خوشگلش😍 مامانی کلی از طرف خاله بوسه بارونشون کن😘😘😘😘 برای شما خانواده خوب و مهربون آرزوی سلامتی میکنم و امیدوارم همیشه سالم و خوش و خرم باشید و عکسهای دانشگاه و عروسی این قند عسل ناز و دوست داشتنی رو در کنار هم بگیرید👪

پاسخ
ممنونم خاله جون مهربون....انشالله شما هم لذت آدریان جونو ببرین...مرسی از دعاهای قشنگتون.
مامان مهربان
19 مرداد 93 0:19
سلاااااااااااام ای جانم چه گل پسره نازی ماشالا بووووووووووووووووسسسسسسسسسسسس

پاسخ
علیک سلام.مرسی عزیزم....
مامان رسا
20 مرداد 93 15:43
وای چه عکسای قشنگی خدا حفظش کنه با اجازتون لینکتون کردم لطا به ما هم سر بزنید

پاسخ
چشماتون قشنگ میبینه خاله جان.مرسی از این همه تمجید ما هم با کمال افتخار لینکتون کردیم.
ツ دختربهاری
11 شهریور 93 0:52
سلام خدای من چه عکسایی خیلی نازن البته باید بگم که ناز و خوشکل بودن نیکان جونم هم نقش بسیار موثری داشته
ツ دختربهاری
11 شهریور 93 2:33
سلام ممنون که بهم سرزدید منم باافتخار لینکتون کردم
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به nikan می باشد