نیکانمنیکانم، تا این لحظه: 10 سال و 5 ماه و 3 روز سن داره

nikan

مروارید ات 4 تا شد عزیزم...

1393/6/18 2:03
نویسنده :
1,030 بازدید
اشتراک گذاری

 

55.gif❤شکلکهــای جالـــب آرویــــن❤

مبارک باشه مامان جون...

چهارمین دندون قشنگتم جونه زده عزیزم....

الهی بمیرم که این قدر لثه هات داغه و  بی اشتاء شدی عزیزم...

هر غدای درست می کنم دو قاشق بیشتر نمی خوری و مامان کلی غصه می خوره...

امیدورام زودتر التهاب لثه هات خوب بشه مامانی و دوباره غذاتو بتونی کامل نوش جان کنی عزیزم.

خدای خوبم خودت مراقب پسرکم باش و هر چی درد و بیماری از پسرم دور کن.دوست دارم عزیز دلم.

694032qf33k11a3t694032qf33k11a3t694032qf33k11a3t

اینم از آقا نیکان چرکولک من در 18 شهریور ماه...گیج

4 مین مروارید پسرم در سن 10 ماه و 11 روزه گی جونه زدتشویق

lkg_saru01

الهی دور این صورت کاکائویی بگردم من 

که این همه خوشمزه ای مادر...خوشمزه

lkg_saru01

این ادا ها رو در نیار می خورم تاااااخندونک

نیکان یاد گرفته وقتی می گم نه نه نیکان کار بد نمی کنه انگشتشو  اینجوری تکون میدهنه

و دوباره کار خودشو انجام میده.اینم برای دل خوشی من وباباش انجام میده که فکر کنیم پسرمون حرف گوش کن حسابیمتفکر

پسندها (3)

نظرات (3)

فروغ
25 شهریور 93 23:49
عکس دومی چقدر مظلوم و آقاست

پاسخ
ظاهرشو خوب حفظ کرده،یه خورده با دقت تر که نگاه کنی متوجه واقعیت درونیش میشی...
مامان دلنیا
30 شهریور 93 0:22
گل پسر خوشکل مروارید چهارم مبارکههههههههههههههههه بوووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووس
اسپاترا
5 مهر 93 5:56
رویش مرواریدهای خوشگلت مبارک باشه قند عسل

پاسخ
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به nikan می باشد