نیکانمنیکانم، تا این لحظه: 10 سال و 5 ماه و 24 روز سن داره

nikan

عکسهای آتلیه «یک ساله گی....»

1393/11/7 23:46
نویسنده :
2,369 بازدید
اشتراک گذاری

 ساله گیت مبارک....

امروز سال روز شکفته شدنت بود...

درست یک سال از عمر شیرینت گذشت ...

7 مین روز از آبان ماه برای من بزرگترین و بهترین روز از زندگیم....

روز ملاقات با نیکانم...روز باشکوه به هم رسیدن و به آغوش کشیدنت...

روزی که تو را از درون خانه دلم به روی چشم هایم نهادم و عاشقانه عطر تنت را نفس کشیدم و هزاران بار بوییدمت...

و بوسیدمت...

چه لحظه ناب و پر آرامشی...

این روز و این لحظه را هیچ وقت فراموش نخواهم کرد...

و به پاس اولین سالروز تولدت چند عکس از وجود نارنینت برای یادگار در آتلیه به ثبت رساندیم...

لحظه لحظه زندگیت، شیرین تر از عسل نازنینم....

 

جدا کننده متن, جدا کننده متن جدید, جدا کننده متن زیبا, انواع جدا کننده متن, عکس جدا کننده متن

ایجوری نگام نکن وروجک دلم میره....بوس

دنبالم بیایین...

انگشت تو چشم بابایی نکن دیگه ...نه

اینم گل پسر و باباییش...محبت

ااااه شکست...تعجب

اشکال نداره الان درستش می کنم...متفکر

از اول می خواستم باهاش سوت بزنم...قه قهه

ایجوری اصلا بهتر تر شد....تشویق

چوچه خروس من...بوس

آروم قرار نداشتی یه عکس سه تایی بگیریم نفسم...چشمک

دیگه یواش یواش داره حوصله ام سر میره هااا...خطا

حالا بزن بکوب و شادی برای گرفتن چند تا عکس دیگه لازمه...تشویق

قربون دستهای کوچولوت که با ما همکاری می کنی...تشویق

زبونتو موش بخوره موش موشکم...محبت

خوب حالا آقا نیکان توسط مامان و بابایی آنکارد میشه برا عکس بعدی...آرام

آآآآآی چیگر ای ی ی پسر خوشتیپ و برم من...بوس

 

دیگه ولم کنییییننننن....خسته شدم....خندونک

یه پیپ بکشم خستگی در کنمااااا....خسته

دیگه می خوام کلامو بردارم...زیبا

اینم از آخرین عکس با کریرت...

دوازده ماه با این کریر عکس گرفتیم تا مراحل رشدت توی این یک سال بهتر ثبت بشه...

انشالله این دوازده تا عکس توی یه پست جدا برات کنار هم می زارم...

دیگه بابایی نیکان نشونه خستگیشه...گیج

همیشه خوش بخت و خوشحال باشیم در کنار هم دلبندم..

تنها آرزوی قلبی من از خدا برا جمع سه نفرمونهخجالت

عاشقتیم پسرم....

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)

niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به nikan می باشد