نیکانمنیکانم، تا این لحظه: 10 سال و 5 ماه و 2 روز سن داره

nikan

انتظار کشنده

1392/2/9 12:25
نویسنده :
916 بازدید
اشتراک گذاری

سلام به نی نی گل خودم.خوبی مامانی.منم اگه تو خوب باشی خوب خوبم.

دیروز با بابایی رفتیم کلی لباسهای قشنگ واست خریدیم.چقدر بیقرار اون لحظه ای هستم که این لباس ها را تو تن نازت ببینم.

چند شب پیش که با خاله هدا وعمو محمد وسام کوچولو رفته بودیم بیرون یه کفش خیلی خوشکل واست خردیم.البته واسه وقتی که بتونی راه بری. خیلی دوسش دارم.هم قشنگه ،هم اسپرته.خلاصه هر کار میکنیم که حالا حالاها خرید نکنیم دلمون نمیاد.آخه بابایی میگه زوده ،منم میدونم اما دلم نمیاد.مخصوصا" دیشب که بابایی متوجه شد من یکم دلم گرفته و حس خوبی ندارم،پیشنهاد بازار رفتن و داد.واست خرید کردیم که حس منم کمی بهتر بشه.

آخه میدونی مامانی موضوع چیه؟؟؟!! جواب آزمایش هنوز نیومده.یکم تو فکرم و دوست دارم خبر سلامتیتو زودتر بشنوم.2روز پیش که رفتم پیش دکتر واسه چکاب،گفت تیروئیدم کمکاره.یه ذره نگرانم کرد.هرچند دوباره آزمایش نوشته تامطمئن بشیم اما خوب نمیدونم چقدر روی وجود تو میتونه موثر باشه.خداکنه که برای تو بد نباشه.

مامان 3 روزه که احساس میکنم دلم کوچیک شده.مامانی کی میخوای تکون بخوری که مامان خیالش راحت تر بشه.زود باش دیگه.شیطونی کن.ورجه و وورجه کن تا منم خوشحال بشم.

پسر گلم.دیشب یکی از فامیل های عمو حمیدو دیدیم.گفت که نینیشون 5ماهشه.3ماهگی که رفته بودن سونو دکترشون گفته بود که نی نی پسر دارن.اما حالا که رفتن دکتر گفته نی نی اونا دختره.

شیطون بلا!!!نکنه تو هم دختر باشی؟؟؟!!؟؟؟

من وبابایی هر شب با پسرمون رویاها درست میکنیم.دنیای قشنگی وقتی از تو برای هم حرف میزنیم.از آینده ات.از قیافت که به کی بره .از قدت که دوست دارم یه نمه از بابات بلندتر بشی.مثلا"185 بشی.آخه اگه قرار باشه خلبان بشی باید قدبلند باشی.دیشب شناسنامه بابایی رو که نگاه میکردم عکس نوجونیاشو دیدم.یهو احساس کردم تو هم این شکلی میشی.

مامانی هر شکلی که بشی واسه مامانی وبابایی عزیز هستی.راستی مامانی.اسمت و تقریبا"انتخاب کردیم.اما به کسی نگفتیم.دوست داریم وقتی که دنیا اومدی همه بفهمند که اسمت چیه.البته خاله آذر اسمت و پیشنهاد کرد و من و بابایی هم دوست داشتیم.امیدوارم تو هم از اسمت خوشت بیاد.

نیکان معماری

البته همه پیشنهاد میدن ولی هنوز جای فکر کردن داره.اما من حس خوبی نسبت به این اسم دارم.

عمه فرح گفته:امیرپاشا،ایلیا،ارمیا.

باباغلام میگه:عادل

فاطمه خانم میگه:اسم امامی بزارید.حسین،مهدی،محمد.

خاله آذر میگه:آرین،آریا،آروین،آراد،نیکان،کامیار،رها،نیما،مانی.دیشب ساعت 5صبح پیام داد که به مهیار هم فکر کن.مهیار معماری.میگفت خواب تو دیده.

ای بدجنس تو خواب خاله آذر میری ولی تو خواب مامانی نمیایی.

منم قبل از نیکان به اسم آرین فکر میکردم.اما نیکان برام خاص تره.

خلاصه که هر کس یه اسم پیشنهاد میده.

مامانی دعا کن زودتر جواب آزمایش بیاد.یه خورده کم طاقت شدم.

دوست دارم خیلی زیاد.


پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

مامان آرینا موفرفری
31 تیر 92 3:00
سلام دوست عزیز دخترم در جشنواره نی نی وبلاگ شرکت کرده خوشحال می شم بهش رای بدین خیلی ساده ست فقط عدد 143 را به 20008080200 اس ام اس کنید.هر کسی موبایل داشته باشه می تونه رای بده.مرسی از لطف ومهربونی شما.

http://arinanafasam.niniweblog.co
عزیزم من قبلأ به دختر گلت ودرسای عزیزم رأی دادم.
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به nikan می باشد