نیکانمنیکانم، تا این لحظه: 10 سال و 5 ماه و 30 روز سن داره

nikan

سخنی با دلبندم

1392/4/12 0:37
نویسنده :
936 بازدید
اشتراک گذاری

"یا حق"

من تو را شاعرانه در شبنم و عطر گل می شویم و در گلبرگ های لطیف رز می پوشانم. زیر چتری از نوازش و عشق تو را بزرگ خواهم کرد. هرگز مباد روزی که چشمهای روشنت از دست من به اشک بنشیند.

الهی و ربی، او را برای ما و ما را برای او نگه دار تا پاک و پاکیزه، آن چنان که تو به ما بخشیدیش، برای تو تربیتش کنیم.

niniweblog.com

 

چشم های بسته ی تورو، با بوسه بازش می کنم

 قلب شکسته ی تورو، خودم نوازش می کنم

نمی زارم تنگ غروب، دلت بگیره از کسی

 تا وقتی من کنارتم، به هر چی می خوای می رسی

 خودم بغل می گیرمت، پر می شم از عطر تنت

 کاشکی تو هم بفهمی که، می میرم از نبودنت

خودم به جای تو شب ها، بهونه هات و می شمرم

 جای تو گریه می کنم، جای تو غصه می خورم 

هرچی که دوست داری بگو، حرف های قلبت رو بزن

 دل خوشی هات مال خودت، درد دلت برای من

من واسه ی داشتن تو، قید یه دنیا رو زدم

 کاشکی ازم چیزی بخوای، تا به تو دنیام و بدم

خودم بغل می گیرمت، پر می شم از عطر تنت

 کاشکی تو هم بفهمی که، می میرم از نبودنت

خودم به جای تو شب ها، بهونه هات و می شمرم

 جای تو گریه می کنم، جای تو غصه می خورم

niniweblog.com

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

مامان زری
12 مرداد 92 12:55
خواهش خواهش سلام خاله جون من دوست دارم تو مسابقه نی نی شکمو برنده بشم،میشه بهم رای بدین.کد 726 به 20008080200 اس بزنید لطفا راستی به وب من هم سر بزنید اگه دوست ذاشتید با هم دوست بشیم برام یه نظر بزارید.بازم ممنون
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به nikan می باشد