نیکانمنیکانم، تا این لحظه: 10 سال و 5 ماه و 24 روز سن داره

nikan

گل سرخ کوچولوی من

1392/4/20 2:21
نویسنده :
752 بازدید
اشتراک گذاری

 

گل سرخ کوچولوی من

 

گل سرخ
گل سرخ
گل سرخ
...
او مرا برد به باغ گل سرخ
و به گیسوهای مضطربم در تاریکی گل سرخی زد
و سرانجام
روی برگ گل سرخی با من خوابید.
...
ای کبوترهای مفلوج
ای درختان بی تجربه یائسه
ای پنجره های کور
زیر قلبم و در اعماق کمرگاهم
اکنون
گل سرخی دارد می روید.
گل سرخ
سرخ
مثل یک پرچم در رستاخیز
...
آه من آبستن هستم ، آبستن ، آبستن

فروغ فرخزاد – تولدی دیگر

totalgifs.com candied gif gif 52.gif

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

مامانی درسا
15 مرداد 92 2:46
وای این شعر شاهپرک گلم خیلی باهاش خاطره دارم ..... ممنون که گذاشتی ..... برو خصوصی


احساس زیباییت را می ستایم دوست خوبم.
آجی محمدمهدی
15 مرداد 92 10:34
شعرتون عالی بود.ممنون به خاطرپستهای زیباتون.


شما لطف دارید دوست خوبم.
مامانی درسا
16 مرداد 92 21:41
صدای پای عید می آید و دل مومن بر سر دو راهی آمدن عید رمضان و رفتن ماه رمضان بلا تکلیف است.. از آمدن آن یک دل شاد باشد یا از رفتن این یک محزون؟ عید فطر پاک ترین و عیدترین عیدهاست چرا که پاداش یک ماه عبادت و شست و شوی جان در نهر پاک رمضان است. پیشاپیش عیدتون مبارک
مامان سام
17 مرداد 92 4:54
سلام من اتفاقی با وبلاگتون آشنا شدم وخیلی خوشم اومد.باافتخار لینک شدین خوشحال میشم شمام مارو لینک کنین http://sam_mansoori.niniweblog.com/
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به nikan می باشد