نیکانمنیکانم، تا این لحظه: 10 سال و 5 ماه و 24 روز سن داره

nikan

هی بابایی؟؟؟

1391/12/12 19:37
نویسنده :
509 بازدید
اشتراک گذاری

سلام بابایی. بزار لحظه گرفتن آزمایش و من برات بگم:دل شکسته

ساعت 5:30 بود که بعداز اینکه کارم تو شرکت تموم شد مستقیم رفتم واسه گرفتن جواب آزمایش که معلوم بشه تو دل مامانی هستی یا نه؟.یه حس خیلی خوب داشتم.قلبحس پدرشدن.رفتم پشت میز آزمایشگاه وخانم مسئول اونجا جواب آزمایش و داد دستم. با کلی شوق توام با استرسلبخنداسترس نگران جواب و گرفتم و اینورو اونور دنبال کسی میگشتم که جواب و واسم بخونه.تا اینکه مسئول آزمایشگاه رو دیدم و گفتم جوابش چیه؟ گفت مثبته.هورامیدونستم مثبت یعنی تو هستی ولی بخاطر اینکه تردیدم به یقین تبدیل بشه رفتم پیش منشی دکتر واز ایشون خواستم جواب و ببره پیش دکتر تا خود دکتر واسم بخونه.جواب مثبت بود.خندهکلی ذوق کردم.نیشخنداشک تو چشام جمع شده بود.گریهکل مسیرو نمیدونستم چطور رانندگی کنم.چشام بارونیه بارونی بود.چه حس قشنگی بود.خوشمزهسر راه رفتم گل فروشی یه شاخه گل گرفتم و با کلی برنامه ریزی و استرساسترس به همراه یه جعبه شیرینی وارد خونه شدم.....

از اینجا به بعدو مامانی برات میگه ....؟؟؟؟!!!!!!؟ماچ قلب

 ههههههههههههییییییییییییییی بابائی.نمیدونی؟؟؟؟؟

(قاصدک)

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)

niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به nikan می باشد