نیکانمنیکانم، تا این لحظه: 10 سال و 5 ماه و 23 روز سن داره

nikan

وای که دلم سر رفت....

1392/6/6 22:15
نویسنده :
536 بازدید
اشتراک گذاری

سلام نفس مامان.

دیشب تا حالا خوب داری برامون دلبری می کنی وروجک من.

دیشب کلی نی نای نای کردی،من و بابایی هم کلی ذوق و دل ضعفه. 

با اینکه دلم ضعف می رفت ولی با تکون هات انرژی زیادی می گرفتم.

امروز صبح هم که رفتم کلاس دو تا نی نی گولوی، دوقولو آورده بودن تو کلاس.

بادیدنشون کلی دلم برات تنگ شد ودوست داشتم همون موقع بغلت کنم و سیر دلم بوت بشکم.

نمی دونی چه حالی داشتم،امروز کلأدلم خیلی هواتو کرده بود.

هوای بوسیدنت،بوییدنت وبه آغوش کشیدنت.

ظهر که پای تلوزیون دراز کشیده بودیم.هی با لب و لوچه بابایی بازی می کردم وقربون صدقه تو می رفتم.cyworld571.gif

می گفتم دوست دارم همین الان پسرم پیشم بود.cyworld543.gif

بابایی هم تحمل می کرد تا یه کم حس ومحبت مادرانه من تقلیل پیدا کنه.

بیچاره بابایی...cyworld531.gif

مثل نینی گولو ها هی لب و لپشو کشیدم تا آخر صداش در اومد گفت تورو خدا نیکان به دنیا اومد نا خوناتو بچینیا....cyworld523.gifcyworld521.gif

ظهرم که می خواستیم بخوابیم برات موزیک مورد علاقتو گذاشتم وشما بازم کلی نی نای نای کردی برامون ومنم هی قربون صدقه،هی قربون صدقه.cyworld472.gif

مامانی می دونم برا این روزها دلم تنگ میشه ولی نمی دونی چقدر بیقرار دیدنتم.دیدن اون روی ماهت.cyworld566.gif

چیزی دیگه نمونده.به امید خدا هفته◆◇数字◆◇ のデコメ絵文字◆◇数字◆◇ のデコメ絵文字 پشت سر گذاشتیم و وارد هفته◆◇数字◆◇ のデコメ絵文字 ◆◇数字◆◇ のデコメ絵文字شدیم.

چند روز دیگه وقت ملاقات من و شماست.

حیف که این بار بابایی نمی تونه ببینتت.cyworld211.gif

خدا کنه مثل دفعه های پیش همه چیزو واضح ببینم.اون صورت ماهتو.اون لبای خوشگلتو واون لپای گلیتو.

مامان وقتی عکسهای سونوتو تو کلاس نشون دوستام میدم همه دلشون ازین عکسا می خواد.

 

Bild

آخه هیچ کدومشون هنوز نی نی هاشونو مثل من ندیدن.همشون تصویراشون نا مشخص ومبهمه.

خوب گل پسر منه دیگه گفته بودم با همه فرق می کنه.قربون اون قد وبالات بره مامان.

راستی یه خبر آرمینا کوچولو به دنیا اومد.

یکی از دوستهای کلاس بارداریمون بود.قرار بود2 شهریور طبیعی بیاد،اما متأسفانه بعد از کلی درد،سزارین شد.

اما خدا رو شکر هم آرمینا خوبه وهم صفورا جون.

همین جا زمینی شدن فرشته کوچولوشو تبریک میگیم.

امروزم بردنش واکسن 3 روزه گیشو بزنه.امیدوارم به زودی بتونیم ببینیمش.

خوب جوجوی قشنگ مامان تا یه روز قشنگ دیگه بای بای.

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (6)

مامان مانلی
7 شهریور 92 12:50
ایشالله نیکان جون گوگولی به سلامتی به دنیا بیاد و دل شما را شاد کنه خانومی



مرسی دوست مهربونم.مانلی گلمم ببوس.
☂ marjan ☂
7 شهریور 92 23:09
سلام مامان نیکان!
خیلی اتفاقی وبتونو پیدا کردم!
خوشحال میشم به منم سر بزنین و اگرموافق با تبادل لینک بودین بهم بگین!


سلام به روی ماهت.خوشحالم از آشناییتون.باعث افتخار دوست عزیز.
مامان سام
9 شهریور 92 16:14
سلام دوست عزیزم
خداروشکر که حالت خوبه دیگه چیزی نمونده ایشالله این ماه های اخر هم به سلامتی طی بشه.


سلام دوست جونی.خوبی.پسرگلم چه طوره.بابای بی معرفتش خوبه؟خیلی زشته که اصلأ یه سر نمی زنین ها...چی بگم والله.گلم از این به بعد پیاماتو با نام مامان سام کوچولو بذار که با مامان سام منصوری اشتباه نگیرمت.
مامان نیروانا
12 شهریور 92 22:26
عزیزم قدر این روزا رو بدون .الان نی نیت فقط متعلق به تو و همه جا کنارت و تو خیالت راحت.امیدوارم نی نیت صحیح و سالم بدنیا بیاد.


مرسی دوست خوبم از دعای خیرت.
ساره دختر خاله نفس
13 شهریور 92 21:54
سلام شما وب خوبی دارید به وب ما هم سربزنید نظر بدید که اگر شد تبادل لینک کنیم؟؟؟؟
اگه شود برای هر پست نظرتونو بگید


مرسی عزیزم.حتمأ با کمال میل.
☂ marjan ☂
13 شهریور 92 22:44
عزیزم رمز رو خصوصی گذاشتم برات

مرسی مرجان گلم.
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به nikan می باشد