نیکانمنیکانم، تا این لحظه: 10 سال و 5 ماه و 3 روز سن داره

nikan

روزهای پایانی باردای .....

1392/8/6 0:35
نویسنده :
855 بازدید
اشتراک گذاری

 

به نام یگانه خالق حق... 

اس ام اس تبریک تولد

 

سلام قند عسل....

پس چی شدمامانی؟ 5 آبانم گذشت خبری نشد.مامان قربونت بره تو دل مامان خیلی بهت خوش گذشته!!؟؟

همه رو سر کار گذاشتی مامان...

زشته همه هی می پرسن کی گل پسرت میاد پس...

منم گفتم پسرم گفته تا بارون نیاد من نمیام...

امروز در عین ناباوری بارونم اومد و از شما گل پسر خبری نشد...

حالا به بابایی گفتم نیکان می گه تا بابایی درختمو نکاره من نمی یام....

حالا بابا قراره فردا بره درخت بگیره بیاره،بکاره جفت درخت من و بابایی....

دیگه نمی دونم چه بهانه ای بیارم ...

بیا دیگه مامان جان    

دلمون داره پر می زنه برای دیدنت و بویدنت....

راستی عسلم، شمیم دختر خاله صفا یکی دیگه از دوستهای کلاس بارداریمونم با تأخیر 5 روزه به دنیا اومد.

البته اونم مثل شما تو دل مامانش جا خوش کرده بود.هر کاری کردن نیومد.بالاخره ساعت 2 امروز خانم دکتر مامانشو سزارین کرد وشمیم کوچولو رو به دنیا آورد تا ببینه این دنیا هم قشنگی های خودشو داره.

انشاالله که قدمش خیر ومبارک باشه برای پدر ومادر گلش...

ما به هم قول دادیم که از هیچی نترسیم وبه هم دیگه کمک کنیم تا یه جدایی راحت داشته باشیم...جدایی نه به اون معنی!!نه نه عزیزم.

گفتم که از زیر قلبم می خوام بیارمت روی شاه نشین چشمام.الهی مامان فدات بشه ....

زود بیا دیگه نفس....

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

دوستی
16 آبان 92 0:58
انقدررررر زیبا نوشتین که اشک تو شام حلقه زد از شادیتون شاااادشدم
سمانه
10 مهر 93 23:29
سلام واقعا کیف کردم وبلاگ که نیست ماشالا سایته ایشالا همیشه موفق باشی دوست خوبم نیکان جونمم ببوسش به منم سر بزن ایشالا بهم سربزنیو دوستای خوبی برا هم بشیم تقریبا بیشتر مطالبتو دیدم کلی حال کردم اگه ممکنه و براتون مقدوره رمز مطالبو بهم بدید بقیه رم ببینم کلی استفاده کردم منتظر حضور سبزتم مامانی خوش ذوق

پاسخ
سلام دوست جدید و مهربون.نگاهتون زیباست عزیزم من دل مشغولیامو برای پسرم می نویسم...و روز گار شیرینشو براش به یادگار ثبت می کنم...شما دوستان به ما ارادت دارید...عزیزم تو خاص برات رمز مطالب قبلی رو می زارم...خوشحالم که به ما سر می زنی...
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به nikan می باشد