نیکانمنیکانم، تا این لحظه: 10 سال و 5 ماه و 25 روز سن داره

nikan

ورود نیکان به وبلاگ....

1392/8/13 1:53
نویسنده :
533 بازدید
اشتراک گذاری

 "به نام آفریننده فرشته زیبایم،نیکان"

 

 

وَ إِن يَکَادُ الَّذِينَ کَفَرُوا لَيُزْلِقُونَکَ بِأَبْصَارِهِمْ لَمَّا سَمِعُوا الذِّکْرَ وَيَقُولُونَ إِنَّهُ

لَمَجْنُونٌ وَمَا هُوَ إِلَّا ذِکْرٌ لِّلْعَالَمِينَ.

 

 

خیلی وقته دلم می خواد بگم دوست دارم
بگم دوست دارم
از تو چشمای من بخون که من تورو دارم
فقط تو رو دارم
بی تو کم میارم
نیبنم غم و اشک تو چشمات
نبینم داره می لرزه دستات
نبینم ترسو توی نفسهات
ببین دوست دارم
منم مثله تو با خودم تنهام
منم خستم از تموم دنیام
منم سخت می گذره همه شبهام
ببین دوست دارم
دوست دارم وقتی که چشماتو می بندی
با من به دردای این دنیا می خندی
آروم می شم بگی از غمات دل کندی
بیا به هم بگیم دوست دارم
دوست دارم من اون چشمای قشنگتو
دارم واست می خونم این آهنگتو
هر چی می خوای بگو از دل تنگتو
بیا به هم بگیم دوست دارم...
Cckآره دوست دارم...Cck

 

اینم از عکس های  شازده کوچولوی ما...

 

 

پشت در زایشگاه، فقط 4 ساعت از تولد دلبندم گذشته بود.ساعت 13:10 اولین ملاقات بابایی و نیکان

بهترین هدیه ای که می شد از خدا توی اون روز بزرگ گرفت 

خدایا ازت ممنونیم (1392/8/7)سه شنبه 

  

 

اولین نفر خاله آذر بغلت کرد....

بیچاره بعد از یه شب و روز سخت که پشت در زایشگاه بود حق داشت جزء اولین ها باشه عزیزم.

 

40 ساعت پس از تولد.اولین روز،ورود به خانه.این عکسو خاله فاطمه از نیکانم گرفت. مرسی خاله جون.خاله فاطمه هم جز اولین هاست بخاطر اینکه اولین هدیه رو نیکانم همون پشت در زایشگاه از خاله فاطمه وعمو مهرابش گرفت. بازم مرسی...

 

60ساعت پس از تولد دلبندمان....حدایا نمی دانم با چه زبانی،شکرت را بگویم.فقط این را می دانم که در مقابل این فرشته پاک،اگر تمام عمر هم به درگاهت سجده کنم بازهم،ناچیز وکم است...

خوب دوستهای مهربون از همتون ممنون وسپاس گذارم بخاطر اینکه توی دوران شیرین بارداری لحظه به لحظه با دلنوشته هاتون من و قاصدک را همراهی کردید. برگ جدیدی توی زندگی ما ورق خورد،خوشحال تر می شیم از این تاریخ به بعد من و قاصدک ونیکان  را دنبال کنید.به زودی با یه عالمه حرفهای نگفته بر می گردم.

دوستون دارم.

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (9)

ساناز مامان نیکان
13 آبان 92 12:32
واییییییییییییییییییییی جیغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغ الهی فداش بشممممممممممممممممم...عاشقشمممممممم...نیکان نباتی من...خاله قربونت بره فدای صورت لطیفت بشم من...الهی چشم بد ازت دور باشه صد قل هو الله... شاپرک جون بهت تبریک میگم دوستم...انشالا بهترین ها رو در کنارش ببینی. ببخشید که دیر فهمیدم به خدا نینی وبلاگم باز نمیشد همین امروز اومد کامنتتو دیدم...وای خدااااا چقد دلم خواست نیکان نباتیو ببینم....ای جونمممم گل پسر...چقد ناناسه. خودت خوبی؟؟؟ روبراهی؟؟؟ انشالا نیکان نباتیمون اروم باشه مثل همزادش نق نقو نباشه فدای لپاش بشم منننننن


سلام عزیزم.مرسی.فدای اون همه احساس پاک بشم من.منم خوبم خدا رو شکر.نیکانم خوبه.گل پسره خدایی خیلی بچه خوبیه.دارم باهاش عشق می کنم.احساسی به این زیبایی نداشتم تا حالا ساناز جون. مطمئنم می فهمی چی می گم. یه حس مشترک.احساس مادر بودن واقعأ زیباست.می بوسم روی گلتو نازنین.نیکانمم ببوس عزیزم.
نی نی ما ( مامان ملیحه )
13 آبان 92 23:58
سلام . نازی عزیزم . چشمت روشن خانمی ان شالا سالم و سلامت باشه همیشه زیر سایه بابا مامانش
مامان مانلی
14 آبان 92 13:29
الههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههی بگردم خیلی نانااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااسه

نیکان خاله زمینی شدنت مبارک نفس طلا


مرسی خاله جان.
مامان فرحان
15 آبان 92 13:01
عزیزم خدا رو شکر نیکان جونی و مامان جونیش سالم وسرحال هستند خدارو شکر روی ماه پسر خوشگلمون و ببوس از طرف من و فرحان
دوستی
16 آبان 92 0:55
واااااااااااااااااااااااااای چقدر ناز ومعصومه نوزادی به این زیبایی انسان رو متعجب از قدرت خالق بی همتا میکنه ازصمیم قلب تبریک میگم و روزهایی پرازشادی براتون آرزو میکنم
مامان الناز
26 آبان 92 16:42
سلام، امیدواریم با قدم‌های فرشته ی کوچولو تازه به زمین آمده، زندگی‌تان سرشار از سلامتی، برکت، شادی گردد.
مامان الناز
27 آبان 92 17:21
سلام، امیدواریم با قدم‌های فرشته ی کوچولو تازه به زمین آمده، زندگی‌تان سرشار از سلامتی، برکت، شادی گردد. قدم نو رسیده مبارک

پاسخ
مرسی عزیزم.
راحله
30 آبان 92 12:35
وای خوشمزه من این عکساتو ندیده بودم.قربونش.به زودی میامو حسابی بغلت میکنم سلام دخمل عمو.خوبی؟خوشحال شدم به وبلاگم سر زدی.انشالله به زودی از نزدی ببینمت.
آجی محمدمهدی
1 آذر 92 16:18
پروردگارا هیچ آغوشی به گرمی آغوش تو نیست.هرکس به یادم هست،به یادش باش.کنارم نیست،کنارش باش.غم دارد،غمخوارش باش.تنهاست،پناهش باش؛دوستانم را عاشقانه به آغوش تو میسپارم.
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به nikan می باشد