نیکانمنیکانم، تا این لحظه: 10 سال و 6 ماه سن داره

nikan

دلواپسی قاصدک....

1391/12/14 12:15
نویسنده :
813 بازدید
اشتراک گذاری

سلام دلبندم.niniweblog.com

یه روز دیگه سپری شده و تو بچه خوبی هستی منو زیاد اذیت نمیکنی.niniweblog.com

بابا قاصدک همش میگه:چرا ویار نداری،چرا چیزی دلت نمی خواد،چرا حالت تهوع نداری......؟؟؟!!!niniweblog.com

منم گفتم خوب مگه بده!؟نمیدونه شما نی نی خوبی هستی مامانو اذیت نمی کنی.niniweblog.com

niniweblog.comخدا کنه تا آخرش همینجوری باشی.

دلبندم دیشب برات یه لباس قشنگ خریدیم.niniweblog.com کلی ذوقشو کردیمniniweblog.comهمه لباساش قشنگ بود،دوست داشتم همه رو برات بخرم اما خوب بابایی،طبق فرمول هیشگی آینده نگریش نذاشت.

گفت: هنوز زوده بزار تا وقتش بشه.خوب راست میگه ،اما من میدونم تو حالت خوبه.اما بابایی همش استرس داره که مبادا تو حالت خوب نباشه.استرس

نمیدونم شبا که می خوای بخوابی گرمای دستای نوازشگرشو حس می کنی یا نه؟niniweblog.com

دیشب یکم معدم ترش کرده بود زودتر خوابیدم.niniweblog.comبابا قاصدک که اومد تو جا من تقریبأ چشمام گرم شده بود.آروم آروم تورو نازت مِیکرد که من بیدار نشم.

خیلی خوشحال شدم.niniweblog.comفکر نمی کردم از الان احساسی بهت داشته باشه.اما خوب معلومه بابای خیلی خوبی می شه برات و خیلی دوست داره مثل من......niniweblog.com

فقط خدا کنه مرحله اول آزمایش همه چی ok باشه.niniweblog.com

شاپرک

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

مامان محمدرضا
13 تیر 92 17:00
سلام دوست عزیز پسرم تو 2تا مسابقه شرکت کرده اگه دوس داشتین به وبلاگس سر بزنید وبهش رای بدین
مرسیییییییییی


به پسر گلت رای دادم.
مامانی آرتین
15 تیر 92 14:20
انشاا... به سلامتی فرشته کوچولوتونو در آغوش بگیرین.راستی خاله مهربونآرتین کوچولوی ما تو مسابقه نی نی شکمو شرکت کرده.خوشحال میشیم اگه بهش رای بدین.برای کمک به برنده شدنش با هر سیمکارتی که در دسترس دارین لطفا عدد 398 رو به شماره 200 8080 2000 اس ام اس فرمایید.بینهایت ممنونم
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به nikan می باشد