نیکانمنیکانم، تا این لحظه: 10 سال و 5 ماه و 25 روز سن داره

nikan

هر روزتان نوروز،نوروزتان پیروز....

1393/1/19 4:15
نویسنده :
887 بازدید
اشتراک گذاری

  سلام به همه دوستهای مهربونم...

دوستهای خوبم سال نوی همگی با تاخیر مبارک....

این گل تقدیم میکنم به همه شما مهربونها...

شرمنده دیر رسیدم خدمتتون.حسابی سرم شلوغ بود.

دو تا مهمان گلم داشتیم که دیگه اصلا نمی شد بیام به شماها سر بزنم و عرض ادب کنم...

اینم مامانم گفته بگم:

 "آرزو دارم امسالتان به قلم تدبیر آن نقاش بی همتا ،چنان زیبا نقش ببندد که طبیعت به تماشای شکوهش بایستد...

نو بهارتان شاد باد"

چقدر سخت بود...ما که نفهمیدیم چی شد...

اما مامان می گه بزرگ بشم می فهمم....

به زبان ساده یه جور عید مبارکی بوده دیگه...

همه تونو دوست دارم...

اینم عکس مهمونمون که خیلی دوستش دارم... وکلی دلم براش تنگ شده...

خاله دنیا کجایی دلم برات تنگ شده...

به زودی میام پیشتون با یه عالمه حرفهای نگفته وعکس های ندیده...

 

  نایت اسکین

  

پسندها (3)

نظرات (3)

مامان فرحان کوچولو
26 فروردین 93 10:58
سلام نیکان خاله سال نو مبارک پسر خاله در چه حاله فداش بشم

پاسخ
مرسی خاله جان.سال نو شما هم مبارک
بهار
26 فروردین 93 23:12
سلام هدیه سنیا به شما دانلود تقویم لایه باز سال 93 با عکس دلخواهتون. در صورت قرار دادن لوگوی سنیا ،سایت سنیا ویرایش عکس هارو به عهده میگیره.
آجی محمدمهدی
29 فروردین 93 11:43
____________$$$$$$$______$$$$$$$$$ __________$$$$$$$$$$$$__$$$$$$$__$$$$ _________$$$$$$$$$$$$$? ?$$$$$$$$$__$$$ _________$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$__$$$ _________$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$__$$$ __________$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$__$$$ ____________$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$ _______________$$$$$$$$$$$$$$$$$ _________________$$$$$$$$$$$$$ ____________________$$? ?$$ ______________________$$$

پاسخ
مرسی عزیزم
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به nikan می باشد