نیکانمنیکانم، تا این لحظه: 10 سال و 5 ماه و 30 روز سن داره

nikan

روزهای پایانی سال91

1391/12/26 12:26
نویسنده :
455 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عزیز دلم.خوبی ... خدا را شکر!niniweblog.com

ببخشید مامانی زیاد غذاهای مغذی نمی خوره که تو زودتر بزرگ شی.مامان اصلا" میلی به غذا نداره.niniweblog.comهرچی درست میکنم دلم نمیخواد بخورم.بد غذا شدم.پریشب که با بابایی رفتیم بیرون ،دیدی که بابا ساندویچ کباب ترکی گرفت که بخوریم اما من به زور نصفشو خوردمniniweblog.com.نمیدونم چرا ولی میلی به غذا ندارم.امیدوارم روی تغذیه تو زیاد تاثیر منفی نداشته باشهniniweblog.com.

5شنبه از اهواز زنگ زدن که جواب آزمایش و امروز که شنبه است میدن.متاسفانه امروز بابایی رفت ماموریت کنگانniniweblog.com.وما نتونستیم بریم اهوازniniweblog.com.رفتم شبکه بهداشت ،آخه قراره جواب آزمایشو براشون فکس کنن. ومن از طریق شبکه بهداشت جواب و پیگیری کنم.گلم!بابایی وقتی رفت بوست کردniniweblog.com.نمیدونم خوشحال شدی یا نه؟؟!!!؟حتما" خوشحال شدیniniweblog.com.هرچند بابایی از وقتی که فهمیده من باردار شدم وتو توی دلمی یه ذره ازم فاصله گرفته،اما خوب درست میشه.همش برای تو نگرانهniniweblog.com.فکرشم نمیکردم اینهمه نسبت به تو احساس قشنگ داشته باشهniniweblog.com.تویی که هنوز خیلی کوچولوییniniweblog.com.پریشب که پارک بودیم کلی برام حرف زدniniweblog.com.حسش و نسبت به تو خیلی دوست دارم اما نمیدونم چرا حسش نسبت به من کم شده... .؟؟niniweblog.com

گلم دیروز 7تا لباس زیر دکمه دار برات خریدم.خیلی با مزن.ازدیروز تا حالا چندبار دیدمشونniniweblog.com.بابایی هم ذوق داره اما میگه الآن لباس نخر تا جنسیتش مشخص بشه.من دختر وپسربودنت واسم فرقی نمیکنه.دوست دارم فقط سالم به دنیا بیایی.اما یه حسم میگه دختریniniweblog.com.بابایی هم نظرش مثل منه.میگه: فقط سالم باشه.پسر ودخترش فرق نمیکنه.اما نمیدونم چرا وقتی پشت ویترین سیسمونی فروشی ها میریم بیشتر لباس های پسرونه نگاه میکنهniniweblog.com.تقریبا" 2ماه دیگه میشه فهمید که جنسیتت چیه.هرچند اولش دوست نداشتم بدونم تا روزی که دنیا بیایی اما از اونجایی که میخوام برات خرید کنم بهتره بدونم.نظر تو چیه.؟؟؟niniweblog.com

مامانی .فردا تولدمهniniweblog.com.باباهم که نیستش.قراره فردا برم عکس بگیرم.از این ماه به بعد هرماه یه عکس جفتی با تو میگیرمniniweblog.com.تا هم تغییرات خودمو ثبت کنمniniweblog.com،هم عکس های ماهای اول زندگیتو داشته باشم.خوب گلم.هرچی میخوایی بگو تا مامانی بخوره تا به تو برسه.niniweblog.com

دوست دارم یه عالمه.niniweblog.comniniweblog.com

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

مهلا میر
17 تیر 92 14:14
سلام عزیزم مهلای من تو جشنواره نی نی ها شرکت کرده با رای تون خوشحالش کنین کد484 رو به 20008080200 بفرستید ممنون
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به nikan می باشد