نیکانمنیکانم، تا این لحظه: 10 سال و 5 ماه و 25 روز سن داره

nikan

نیکان داره یه دندون....

1393/3/23 2:31
نویسنده :
637 بازدید
اشتراک گذاری

سلام سلام صد تا سلام
من اومدم با دندونام
میخوام نشونتون بدم 
صاحب مروارید شدم 
یواش یواش و بیصدا 
شدم جز کباب خورا....

 

 

الهی من فدای این گل پسر، بشم من.....

نیکان جان روئیدن اولین مرواریدت مبارک باشه مادری...

قربون اون صورت مثل ماهت بشم من ،که دلم برای این خندهای بدون دندونت تنگ میشه....

عاشق خندهای بدون دندونت بودم مامان جان...

مخصوصأ که این چند وقت اخیر یاد گرفته بودی خودتو برا مامانی موش می کردی و لثه هاتو روی هم فشار می دادی و چشاتو ریز می کردی به مامان لبخند میزدی و دل مامانی هم ضعف می رفت از این اداهای بامزه و شیرین شما....

امشب ساعت ده ونیم شب بود من و شما و بابایی نشسته بودیم پای تلوزیون و منتظر شروع جشن جام جهانی بودیم....

داشتم به گل پسرم آب میدادم که متوجه شدم یه چیزی میخوره به لیوان و صدا میده...به بابایی گفتم و انگشتم کشیدم رو لثه گل پسرم ...

دیدم بعععللله....

آقا نیکانم اولین مرواریدش جونه زده...

کلی ذوق کردم و صورت مثل ماهتو غرق بوسه کردم...

مبارکت باشه مامان جان...

باید حسابی از این مرواریدها نگهداری کنی که هیچ وقت توی زندگیت دچار درد دندون نشی مامان جان...مثل بابایی که این روزها از درد دندون حسابی داره زجر می کشه و به خودش می پیچه...

قیافشم که حسابی خنده دار شده آخه دندونش آبسه کرده و یه سمت صورتش حسابی ورم کرده وتا عفونتش خشک نشه دکتر نمی تونه براش کاری بکنه....

پس پسرم همیشه مراقب این مرواریدهای با ارزش باش وازشون خوب مراقبت کن...

الهی که همیشه مرواریدهای سفید ،محکم وبادوامی در بیاری عسلکم....

دوست داریم یه دنیا عاشقونه....

اینم چند تا از عکسهای که امشب ازت گرفتم عزیزم....

که چون دل و دماغ نداشتم از دور گرفتم زیاد خوب نشد عزیزم باید ببخشید...آخه امروز خبر فوت یکی از اقوام خوبمونو شنیدیم که مامانی خاطره های خوب و زیادی باهاش داشت...خدا رحمتش کنه ،امیدروارم که امام زمان شفاعتش رو توی اون دنیا بکنه آخه فردا نیمه شعبانه وتولد امام زمانه....

پسرم چند وقتی بود که وبلاگت بهم ریخته بود و من دسترسی به مدیریت نداشتم به خاطر همین خیلی از پستهات و نتونستم بنویسم و برات بزارم ...قول میدم تا چند روز آینده همه رو کامل کنم و برات بگم از شیرین کاری های این روزهات...

 

اولین مروارید شما در سن هفت ماه و پانزده روزه گی در اومد قند عسلم...

نیکان داره یه دندون 
قند میخوره از قندون
فرشته ای مهربو ن
آورده براش یه دندون
آش بخوری نوش جون
آش دندون نیکان جون

 

پسندها (8)

نظرات (5)

آجی محمدمهدی
25 خرداد 93 8:21
آدمهای خوش قلب رادوستدارم.همانهایی که بدی هیچ کس را باورندارند.همان هایی که برای همه لبخند دارند.همانهایی که بوی مهربانی میدهند.ومن باوردارم توازهمانهایی...

پاسخ
مرسی مهربان دوستم...
مامان النازي
26 خرداد 93 15:22
مباركه مرواريد خوشگلت ماشالاه مثل ماه شدي مامام شاپرك نيكان جون شبيه بابايي شده خيلي

پاسخ
مرسی خاله جونش...آره نیکان نیمه دیگه بابایشه همون سیبه که از وسط نصف شده
مامان بی تاب
27 خرداد 93 3:05
اولین مروارید ت مبارکت باشه .

پاسخ
ساناز مامان نیکان
1 تیر 93 18:57
ووی ووی ووی...قبان اون صورت ماهت بشم منننننن...نگاش کن خدااااا...جیگملی شده واسه من...صد قل هو الله...نیکانم اولین مرداریدت مبارک پسر گلم...ایشالا مرواریدای دیگه خوشمل و ردیف و سالم دونه به دونه یک به یک کنار هم از صدفشون بیان بیرون و دل ببرن با هر خنده ی ناز شما خاله این پیرهن تابستونی گل منگلیت منو شیفته کردهیه عینکم بزاری روی اون سر گردالوی نازت دیگه تیریپست میشه خولدنی خولدنی...شاپرکم برگ گلم خوبی خانومی؟ هزار ماشالا به نیکانت...دل میبره هوارتا...همه ایل و تبار من همزاد این فنچولک منو میشناسنا...ببخش اگه دیر میام...به خدا نمیتونم پای لپ تاپ بشینم آقا تا چشمش میفته میخوادش...و اینکه خیلی حرکاتش زیاد شده یکسره باید کنترلش کنم...قصور بنده رو باید میبخشی دوست خوبم....خیلی دوستون دارم....حق پشت و پناهتون باشه...خیلی دوستون دارم

پاسخ
ساناز مهربونم مرسی از این همه ذوق و محبتت میدونم عزیزم دقیقا درک میکنم که چه روزگار قشنگی داریماشالله به جونشون نیم وجب بیشتر نیستنا اما در مقابل این همه ورجه وورجه هاشون با این هیکل و عظمت کم میاریم...بودنتون حس میکنیم و حضور گرمتون باعث خوشحالیمونه عزیزم...مبوسم روی گلتونو ازفرسنگها راه دور و دراز....
آجی محمدمهدی
3 تیر 93 16:53
عزیزدلم اولین دندونت مبارک باشه.مواظب این مرواریدا باشیا.

پاسخ
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به nikan می باشد