نیکانمنیکانم، تا این لحظه: 10 سال و 6 ماه سن داره

nikan

ده مین ماهگرد پسرم تاج سرم...

1393/6/7 2:8
نویسنده :
1,544 بازدید
اشتراک گذاری

"به نام آفریننده مهر و ماه"

 

پسرک نازم: 

 

 زمین در انتظار فصل خزان برگها ،

 

من در حال شمارش معکوس ،

 

صفر همیشه پایان نیست گاهی آغاز پرواز است

 

60 روز دیگر را،تا زاد روز میلادت چشم براهم.... 

 

که از لذت داشتنت به اوج بیکرانها پرواز کنم....

 

 

امروز ماه گرد توست و من هر روز بیش از پیش به این راز پی میبرم

 

که تو خلق شده ای برای من تا زیباترین لحظه ها را،

 

در کنار عشقم ،

 

برایم بسازی . . . 

 

نیکانم :

 

10مین ماه از آغازت مبارک...

پسندها (2)

نظرات (3)

ساناز مامان نیکان
7 شهریور 93 11:18
ده ماهگیتم مبارک نیکانم. خاله عکس جدید نداری برامون بزاری؟؟؟ مامانش میبینم که روزگار شمام خوشگل و زیباست و وقت آزادم بی نهایت داری شمام که رفتی توی فاز تاخیر و این صحبتا...ای دورتون بگردم من که این همه مارو به خودتون مشغول کردین...میبوسم روی ماهت رو نیکان خاله...خواستار بهترین ها و زیباترین ها هستم برای جمع سه نفرتون

پاسخ
سلام سانازم.ممنونم از محبت بی کرانت عزیزم.عکس که زیاد دارم اما میبینی چقدر فرصت کم میاریم..آره حسابی وبلاگ گل پسری عقب افتاده از زمونه.حتما تو اولین فرصت یه آب و جارو درست حسابی می خواد.ای به چشم حتما دوست خوب و مهربونم.نیکانم سلام مخصوص داره با نون اضاف.می بوسه خاله خوبشو واون همزاد نقلیشو...مراقب خودتون باشید مهربونم
مامان سام
8 شهریور 93 19:41
نیکان عزیزم دهمین ماهگردت مبارک .

پاسخ
مرسی خاله هدی به زودی منتظر جشن تولد یک سالگیم باشید.
نی نی عکس
12 شهریور 93 15:25
ماشاالله چه نی نی نازی از بچه ها و نی نی های خوشگل تان عکس بگیرید و برای ما ارسال کنید. ما ضمن نمایش عکس ها در سایت، به آن ها جایزه می دهیم . http://www.niniaxs.ir/
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به nikan می باشد