نیکانمنیکانم، تا این لحظه: 10 سال و 6 ماه و 1 روز سن داره

nikan

یه گپ خودمونی

1392/9/7 3:18
نویسنده :
351 بازدید
اشتراک گذاری

 "اول از همه سلام می کنم به خدای مهربون"

تکان دادن سلام متن شکلک

خدا جونم از اینکه زمینی شدم خیلی خوشحالم ،اما بیشتر وقتها دلم برای شما وفرشته های مهربونتون تنگ میشه.

ابر نه شکلک ها

 فرشته ها بعضی وقتها میان به خوابم وباهام بازی میکنن،

 

Gifs Animés anges 239Gifs Animés anges 248

منم ذوق میکنم و کلی میخندم.

 

 

رقص با شادی شکلک ها

اما خدا جون گاهی وقتها هم  منو تو بازیهاشون راه نمی دن.

میگن تو دیگه فرشته نیستی تو زمینی شدی.

منم بغض میکنم وگریم می گیره.


آخه خدا جون شما بهشون بگید من هنوزم مثل فرشته ها پاکم ودوست دارم همیشه پاک بمونم.

Gifs Animés anges 10

خدایا خودت راهنمای راهم باش تا هیچ وقت از راه تو به بیراهه نرم.

دعا به خدا لبخند

خدا جون ازت منون وسپاسگذارم که یه مامان و بابای مهربون بهم دادی که خیلی دوسم دارن منم دوسشون دارم و همیشه سعی میکنم بچه خوبی براشون باشم.

Gifs Animés anges 166

فکر کنم اینو توی این یک ماهی که زمینی شدم بهشون ثابت کردم.Gifs Animés anges 99

چون مرتب می بینم که مامان و بابام همه جا ازم تعریف میکنن و مرتب شما رو شکر میکنن که من چقدر پسر خوبیم.

خوشحال شکلک ها

یه سلام دیگه به همه اونای که میان به وبلاگ من سر میزنن.

دست قلب لبخند

چه اونهای که با پیام ها ونظراتشون مارو همراهی می کنن وچه اونهای که خواننده های چراغ خاموش ما هستن.

شکلک چشمک شاد

من اومدم که بهشون بگم همتونو دوست دارم واز این به بعد منم براتون از احوالاتم می نویسم اگه خوندید، دوست داشتین نوشته هامو ،خوشحال می شم برام کامنت بزارین ومنو همراهی کنید.

شکلک ها پوزخند بزرگ

بازم مرسی از حضور گرمتون.

عزیزم تکان خداحافظ شکلک

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (5)

فروغ
7 آذر 92 8:37
سلام عكسهارو ديدم خيلي ناز بودن.از طرف من ببوسش

پاسخ
سلام فروغ جان.مرسی که به ما سر میزنی.انشالله روزی خودت باشه گلم.یه نی نی آروم و مهربون مثل نیکان ما.رمز برات با عکسهای جدید نیکان ایمل می کنم.تا اگه دوست داشتی پستهای قبلی روهم بخونی گلم.می بوسمت.سلام برسون.
مامان فرحان
9 آذر 92 20:43
سلام به روی ماهت نیکان جونی ما هم خیلی دوست داریم فرحانم از راه دور می بوسدت پسر ناز خاله ما هم از خدا ممنونیم بابت پسر خوشگل چون خیلی منتطر بهدنیا اومدن شما بودیم
مامان الناز
11 آذر 92 0:47
زيرسايه پدر و مادر بزرگ بشه عزيزم

پاسخ
مرسی مهربون
سونیا مامان آرسان
11 آذر 92 17:11
[خدا حفظش کنه عسیسم خیلی نازه هزار ماشالله

پاسخ
مرسی خانمم.
ساناز مامان نیکان
11 آذر 92 20:05
قربون فرشته ی ملوسمون بشمممممم عزیزممممم...شاپرکم نمیدونی چقد نیکانتو دوس دارم انگار نیکان خودمه...خیلی خیلی خوشحالممممممم که میبینمش...عکستونم خیلی ناناس شده دوستم

پاسخ
مررررسسسی ساناز جان.منم خیلی خوشحالم که دوست خوبی مثل شما پیدا کردم.احساس منم کمتر از احساس شما نیست نسبت به نیکان نقلی.نمی دونی وقتی عکساشو میبینم با چه ذوقی نشون شاپرکم می دم و ازش تعریف می کنم.می بوسم روی گل دوتا تونو.
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به nikan می باشد