نیکانمنیکانم، تا این لحظه: 10 سال و 6 ماه سن داره

nikan

40 روزهگی قند عسل...

1392/9/17 22:07
نویسنده :
889 بازدید
اشتراک گذاری

ووووووواااااای خدایا شکرت.ماچ

دلم می خواد برم بیرون وداد بزنم تا همه بدونن چقدر دوست دارم و شاکرتم.خنده

به خاطر داشتنش.محاله تو بغلم بگیرمش و شکر تو رو نگم خدا.ممنونم به خاطر همه داده هات ونداده هات.

امروز 40 روزه،که این فرشته پاک توی آغوشمه و من به داشتنش به خود می بالم.از خود راضی

فرشتهفرشته ای که هر روز شیرین تر ودوست داشتنی تر میشه.

فرشتهفرشته ای که صبح با خنده از خواب بیدار می شه وکلی با مامانش حرف می زنه ودلبری می کنه برای مامانش.

فرشتهفرشته ای که با تمامه کوچیکیش می خواد روی پای خودش بایسته و تقلا می کنه که محکم قدم برداره و چند دقیقه تمامه بدنش سفت می گیره که بگه من میتونم و قوی هستم.

فرشتهفرشته ای که وقتی مامانش سر پاش می گیره با تمامه کوچیکیش حرف مامانشو می فهمه و جیش میکنه.حالا بگذریم از این که بعضی وقتا،چنددقیقه بعد وقتی مامانش شلوارشو پاش می کنه روی زیرپایشم یه جیش کوچولو دیگه هم میکنه که خدایی نکرده یه وقت مامانش بیکار نشه وحوصلش سر بره.تعجب

من فدای اون همه درک و فهمش برم.ولی از حق نگذریم خیلی تیز و باهوشه 33 روزش بود وقتی سر پاش گرفتم و قشنگ کارشو کرد توی دستشویی.

آفرین به گل پسرم.تشویق

فرشتهفرشته ای که سه سوته زیر پایشو شوت می کنه اون طرف،که به مامانی بگه من دوست ندارم زیر پاهام چیزی بزاری.من که حرف شما رو گوش میدم وسرپام میکنین دیگه زیر پایی چه معنی میده...بعععلللهکلافهاوه

خلاصه که فرشته 40 روزه من خیلی کارا میکنه. ماشالله به جونش،به سن وسال 40 روزگیش نمی خوره.

دورت بگرده مامان.از چشم بد دور باشی قند عسل.

مامان و بابا هر روز بیشتر عاشقت می شن.مخصوصأ عاشق اون چشمای قشنگ و معصومت ،با اون مژهای فر و بلندت.

امروز عصر رفتیم عکس 40 روزگیتو گرفتیم و یه سر رفتیم خونه عمو مهران.شبم با بابایی حموت دادم وآب 40 روزگیتو ریختیم.

عکسهای 40 روزگی پسرم توی ادامه مطلب.دوست دارین ببینین دنبالم بیایین.

❤شکلکهــای جالـــب آرویــــن❤

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (9)

مامان الناز
19 آذر 92 18:40
هزار ماشالاش بشه ايشالاه از چشم بد دور باشه براش اسفند دود كن تو رو خدا اينقدر اين چيزا رو ننويس اين جيگر طلا رو چشم ميكنن خاله قربونت بره خصوصي داري عزيزم والا چی بگم مهربون.خودمم با ترس و لرز می نویسم.اما دلم نمیاد این روزهارو براش ثبت نکنم.آخه نمی دونی چه لذتی دارم می برم من.می ترسم آخر خل وچل بشم....اما نگران نیستم زیاد.خدا پشت پناه کودک دلبندمه.دعاهای خیر شما مهربونها هم بی تاثیر نیست صدردصد...
ساناز مامان نیکان
19 آذر 92 21:43
الهی قلفون این جوجه ی قلمبه برم منننننننن...جیگر شما رو من بخورم....چشمای شمارو من بوس کنم....دستاتونو بو کنم....رونای پاهاتونو بچلونمممممم خاله قربونت. شاپرک نازنینم میبوسم اون صورت مهربونتو...نباتیمو ببوس بچلونششش...بچلونی هااااااا چشمانت را ببند حس مادری به کنار از جای خالش یه دونه گاز گازی ازون لپای الوچه ایش...فداش بشم من...انشالا عکس فارق التحصیلیشو ببینم مننننننن

پاسخ
مرشی خاله جون.چقد شما مهلبونی.اما خاله جون مامانم هنوز دلش نیومده منو حسابی بچلونه.هلچی میگم بابا من دوش دارم استخونام حال میاد اما کو گوش شنوا....خودم این کالای ته گفتی باید انجام بدم.مامانم که هیچ....
فروغ
23 آذر 92 20:06
ماشاالله گل پسر بزرگ شده.الهي هميشه شاد و سلامت باشه زير سايه مامان و باباش...اما كپيه باباشه ها...بوس
راحله
24 آذر 92 16:42
ماشالله پسر عمو بزرگ شدی.عاشق اون عکستم که دستاتو جمع کردی.خیلییییییییییییییی شبیه بابایی شدی ها. زنده باشی
مامان الناز
25 آذر 92 0:18
سلام دوست جوني دلم واسه نيكان تنگ شده يه عكس بزار لااقل جهت رفع دلتنگي
مامان فرحان
26 آذر 92 17:02
عزیز خاله 40 روز گیت مبارک نیکان جونی من
مامانی درسا
27 آذر 92 2:12
الهی بگردم چه پسمل نازی شده پسرک ما .... عزیزم شما کی بدنیا اومدی من بیخبر بودم خداروشکر سلامتی عزیزم شاد باشی وسلامت .... مامانی زمینی شدن گل پسرت رو بهت تبریک میگ ببخش دیر اومدم ... هر چه از روشنی و سرخی داریم برداریم کنار هم بنشیینیم و بگذاریم که دوستی ها سدی باشند در برابر تاریکی ها یلدایتان رویایی…روزهایتان پر فروغ،شبهایتان ستاره باران! راستی به این آدرس برین و توی قرعه کشی شب یلدا شرکت کنین http://mylamis.com/yalda//?ref=f65f3d54d83d295974e29e82096b8ef4

پاسخ
سلام عزیزم.مرسی خانمی.ماهم دورا دور جویای احوال شما و درسا گلی هستیم.
مامان الناز
29 آذر 92 0:00
سلام دوست عزيز نيستي دلم واسه نيكان شده اندازه سر سوزن

پاسخ
سلام عزیزم.شرمنده یه خورده گرفتار مهمونداری بودم.حتمأ گلم اولین فرصت با عکسهای شب یلدایی نیکان جونم آپ می شم.
اسپاترا
17 دی 92 18:36
عزیزم کلی کیف کردم چه عکسهایی چه مامان و پسر دوست داشتنی و نازی

پاسخ
مرسی.لطف داری گلم.
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به nikan می باشد