نیکانمنیکانم، تا این لحظه: 10 سال و 6 ماه سن داره

nikan

6 ماهه شدنت مبارک نبض زندگیم...

1393/2/7 1:35
نویسنده :
2,007 بازدید
اشتراک گذاری

نایت اسکین

 

نیکانم...

امروز روز توست…..روز میلادت

 

دنیا تبسم کرده است امروز با یادت

 


امروز بی شک آسمان ابی ترین آبیست

 

چرخ و فلک همچون دلم درگیر بی تابیست

نفسم به نفس هایت بند است کودک 6 ماهه من

امروز روز زاد روز توست و من در دلم غوغایی بر پاست...

شادم از داشتنت،مسرورم از 6 ماهه شدنت و به خود می بالم که مادرت هستم...

ولی کودکم در روز زادروزت یک اتفاق نا گوار حال مرا بد کرد....

 

 

 

صبح که بابایی می خواست بره سر کار ،دید در خونه باز و کیف و وسایل مامان وسط پذیرایی پهن...

مامان وصدا زد که پاشو اینا چیه وسط پذیرایی....

با چشمان خواب آلود بلند شدم دیدم بعله آقا دزد نامرد اومده تو خونه و چند تیکه طلا و سرویسهای نقره وساعت مامان و عیدی های آقا نیکانم که می خواستم اونها رو براش یادگاری نگه دارم  و کلی سرویس بدل(که آقا دزده فکر می کرده طلاست)با خودش برده.....

نمی دونی مامان چه حال خرابی داشتم.الان که دارم می نویسم برات از ترس تمامه بدنم می لرزه و خواب به چشم ندارم...

دیشبم تا 4 صبح بیدار بودم و داشتم خونه رو جمع می کردم ،اگه زمانی که من بیدار بودم میومد از ترس سکته می کردم،خدا رحم کرده بهمون...

الان توی خواب نازی وقتی به چهره تو نگاه می کنم آرامش می گیرم وهمچنان خدا رو شکر می کنم که تو صحیح وسالم کنارمی...

امروز بابا بزرگ عازم سفر به خونه خداست....

دیشب همه خونه بابا بزرگ دور هم جمع بودیم وقراره ظهر بابا بزرگ را تا فرودگاه اهواز بدرقه کنیم...الهی که به سلامت بره و برگرده....

بازم نازنینم خدا رو شکر می کنم که اتفاق بد تر از این نیفتاد....

وقتی به بدترینش فکر می کنم دلم یه کوچلو آرامش می گیره....

نازنینم 6 ماهگیت مبارک....

دوستت داریم تا بیکرانها....

پسندها (2)

نظرات (8)

مامان بی تاب
8 اردیبهشت 93 17:08
دستش بشکنه .خیلی زور داره.خداروشکر که خودتو نیکان خوبید وتو خواب بودی اما مطمئنم که طلاهات پیدامیشه غمت نباشه..

پاسخ
مرسی عزیزم.خدا از زبونت بشنوه.سفر خوش بگذره مواظب خودتو محمد طاها باش....
ساناز مامان نیکان
9 اردیبهشت 93 0:51
سلام دوست من...نمیدونم چی بگم...واقعا متاسفم ولی میدونی چیه؟؟؟ چرا من و تو این همه با هم اشتراکات داریم حتی توی مسئله س دزد اومدن خونمون!!!!!!!!!!! دقیقا همین صحنه برای ما پیش اومد ولی نیکانی در کار نبود اون موقع....طلاهامو بدلیای مارکدارمو...ساعتای عروسیمونو هر چی ساعت خوب داشتم هر چیط زرق و برقدار داشتم....همرووووو برد و اتاق خوابمونو کن فیکون کرد....الهی قلم دستش خورد بشه...شاپرکم صدقه بزار....نیکان نازمو زبونم لااااال بشه اگه میبرد چی؟؟؟؟ وای خدای من....خیلیییییییییییی مراقب باشین...من از سر اون جریان همیشههههه حفاظ میکشم....همیشهههههه...تورو خدا مواظب باششششش

پاسخ
سلام عزیزم.نمیدونم چی بگم.وقتی بهش فکر میکنم سردرد بدی می گیرم.نه به خاطر ضرر مالیش به خاطر از دست دادن کلی یادگاری،به خاطر از دست دادن کلی خاطره های خوب و قشنگ،به خاطر نا امن شدن خونم که دیگه حس آرامش توش ندارم،غمگینم. اما بازم خدا رو شکر.کوتاهی از خودمون بوده.ساناز مهربونم توی این یکی مسئله اصلا خوشحال نیستم که باهات هم دردم...آخه میفهمم چه حس بدی داشتی و چی کشیدی،اما خوبی ما اسفندیها اینکه خیلی قوی با صبریم...خدا صبر و طاقتمونو زیادتر کنه همزاد مهربونم.میبوسمت ومرسی از ابراز همدردیت عزیزم...
فروغ
12 اردیبهشت 93 23:47
واسه دزدي متاسفم.حس ترس و نا امنيش رو كاملا درك مي كنم.براي ما هم پيش اومده .خونه مامانم اينا شب يلدا چند ساله پيش.البته ما خونه نبوديم...خداروشكر كه كسي رو نديدي.بازم خدارو شكر

پاسخ
آره فروغ جون حس خیلی بدی بود خدا رو شکر که بدتر ی پیش نیومد
مامان آیهان
14 اردیبهشت 93 16:55
نیکان جونم 6ماهگیت مبارک گلممممممم.عزیزم واقعا متاسفم انشالله که اموالتون پیدابشه.خداروهزارمرتبه شکر که خودتون سالمید

پاسخ
مرسی خاله جون.مرسی از محبتت.انشاالله
مامان النازي
15 اردیبهشت 93 17:49
شش ماهگيت مبارك عشق خاله واي شاپرك جون خيلي ناراحت شدم الهي كفتش بشه چطور جرات كرده شما تو خونه بودين اومده تو خدارو شكر كه خودتون سالمين فداي سرت جبران ميشه خودتو ناراحت نكن

پاسخ
آره عزیزم،واقعأ خدا رو شاکرم،هنوزم بعد از گذشت ده روز وقتی فکرشو می کنم مو به تنم سیخ میشه.واقعأ دزد پردل و جرأتی بوده جون من هر شب می خوام بخوابم جراغ اتاق نیکان روشن می زارم،با خودش نگفته چراغ روشن شاید کسی بیداره....... نه خواهر غضه نمی خورم فدای یه تار موی پسرم
khale roya
18 اردیبهشت 93 2:26
سلام28 اردیبهشت تولد خواهر زادم تاراس خوشحال میشم بیاین تبریک بگین
آجی محمدمهدی
19 اردیبهشت 93 13:46
ازپروردگارمهربان برایتان آرامشی آرزودارم که درسایه ی آن "داشته هایتان"آنچنان پررنگ شوند که غم نداشته هایتان آزارتان ندهد.

پاسخ
مرسی عزیزم
اسپاترا
8 خرداد 93 0:28
شش ماهگیت مبارک باشه نیکان عزیزم😘😘 مامانی خیلی ناراحت شدم بخیر گذشته عزیزم امیدوارم دیگه همچین اتفاق های بدی براتون نیافته و همیشه سالم و سلامت باشید
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به nikan می باشد