نیکانمنیکانم، تا این لحظه: 10 سال و 6 ماه سن داره

nikan

جونه زدن کرسی های بالا...10 و 11 در 16 ماهگی

1393/11/13 16:31
نویسنده :
1,171 بازدید
اشتراک گذاری

پسرک باهوش وشیطون من:

خیلی تحرکت زیاد شده...ماشالله به جونت...

دیگه کاملا متوجه حرفها میشی...

هر چی که بهت می گم سریع می گیری و انجام میدی...

بوس کردن خوب یاد گرفتی.هم بوس می فرستی و هم بوس می کنی و اینقدر شیرین این کار می کنی که دلم قیلی ویلی میره...

امروز توی خیابون گیر داده بودی به بوس کردن مامان.منم کلی ذوق می کردم و هی می خندیدم.با هر بوست بابایی رو صدا می کردی که اونم نگات کنه و ذوق کنه برات و با ذوق ما بارها این کار تکرار کردی..از هر بوست کلی انرژی می گرفتم مادر جان...مرسی نفسم

عزیز دلکم طبق معمول از شنبه تا حالا دوباره بی اشتاء شدی و مامان دیگه می دونه که دندون جدید تو راهه.که امروز دیدم دو تا کرسی های اول فک بالاییت جونه زده و اینکه پسرم دوباره بد غذا شده مال همینه.

مبارکت باشه عسلم

در سن  سال و ماه و روزه گی پسرم

 تا مروارید خشگل تو دهنش داره...مرسی خدا جونم....

خودت یه کاری کن بقیه مرواریدهاشم راحت و بدون درد جونه بزنه و همیشه سالم ومحکم بمونه...الهی آمین..

پسر ناز و قشنگم،شبها که می خوایم بخوابیم،وقتی همه چراغها خاموش میشه،اول که باید کلی روی تخت با من و بابایی کلنجار بری و بازی کنی و غش غش بخندی و بعدم گیر میدی به روشن خاموش کردن چراغ وقتی میبینی دیگه محلت نمی زاریم میری میشینی پا تلوزیون و با بغض و گریه می گی تنتور(کنترل)تاتون(کارتون)

کلی باید باهات حرف بزنم که تلوزیون خوابه ،همه خوابن فقط شما بیداری،ببین اسباب بازیهات خوابن،ببین عروسکها خوابن،ببین بابایی خوابه....

تا بلکه رضایت بدی و بگی خااااا پییییشششش

یعنی صدای خرو پف این حرکت وقتی می خوای بخوابی از خودت در میاری...

تازه گیها هم بعدش می گی لالا...یعنی بریم بخوابیم....

وقتی هم از خواب ناز بیدار میشی و مامان کنارت نباشه با صدای شیرینت می گی دههههر،دههههر،(سحر)باید حتما بیام بگم جان دلم،جانم،بعله و بیام بوست کنم تا از جات بیایی بیرون.عاشق صدا کردنتم شیرینم.تو به زندگی ما رنگ و بوی بهار بخشیدی 

مرسی خدای خوبم با تموم وجود عاشقتم خدا جون.

 

این چند تا عکس از همون روزی که مامان متوجه جونه زدن مروارید های قشنگت شدم...

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)

niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به nikan می باشد