نیکانمنیکانم، تا این لحظه: 10 سال و 6 ماه سن داره

nikan

شرکت در جشن تولد چهار ساله گی نی نی وبلاگ...

1393/10/10 2:34
نویسنده :
1,883 بازدید
اشتراک گذاری

"به نام خدای نیکانم"

78سلام به روی گل همه دوستان خوب وهمراهان همیشگی...

دوستهای گلم ماجرا از این قراره که با پایان چهاردهمین ماه از عمر جوجه خروسم،

آقا نیکان ما به یک جشن تولد بزرگ دعوت شد و این جشن،

جشنی نبود جز تولد چهار ساله گی نی نی وبلاگ...78

 

تولدت مبارک نی نی وبلاگ عزیز...

مرسی که کنارمون هستی...

 

 

可愛い*ゆるかわ*デコメ*誕生日の画像 プリ画像

اینم عکس نیکان ومهرسا در جشن تولد نی نی وبلاگ

 

حالا وقتشه که شما خاله های مهربون ثابت کنید پسرمو دوست دارید.

هر رای شما نشونه یه بوسه س برا آقا نیکان ما ،

پس لطفا آقا نیکان  را بوسه بارون کنید...

31لطفا هر کی دوست داره گل پسرم اول بشه،31

72کد96 به شماره10008910 10 اس ام اس کنه.72

76مرسی دوستان مهربون...76

85مرسی نینی وبلاگی های عزیز...85

67مرسی نی نی وبلاگ....67

32

این اولین مسابقه ای که گل پسرم شرکت کرده ،

با آرزویی برنده شدن توی تمام مراحل زندگیت،

پسرک نازم

پسندها (17)

نظرات (17)

ایدا
10 دی 93 13:15
سلام حتما به دخترتون ری میدم به وب منم سر بزن خوش حال میشم اگه با تبادیل لینک موافقید بگید

پاسخ
مرسی عزیزم اما پسرم تو مسابقه شرکت کرده من که دختر ندارم.به هر حال ممنون.با کمال میل لینکتون می کنم.
کوثر
10 دی 93 13:32
سلام اومدم رمز پست اولی رویهت بدم رمزش 1234 هست اگه دوست داشتی نظر هم بده بای
مامان صدرا
12 دی 93 10:07
خانومی ما رای دادیم انشالله نیکان جونمون تو این جشواره برنده بشه

پاسخ
مرسی عزیزم
آجی محمدمهدی
15 دی 93 3:48
سلام خاله جونم.من با چندتا خط متفاوت به این آقا نیکان خوشگل وناقلا رای دادم.امیدوارم که برنده بشه. کی بهتر نیکان جون عزیز من برای اول شدن؟ بخدا هیچکس....آخه عکست محشره عزیزم.

پاسخ
سلام دوست قدیمی.ممنونم که به نیکان من محبت دارید.مرسی از رای قشنگت عزیزم
مامی فاطمه
15 دی 93 6:26
سلام مامان عزیز خدا فرزند دلبندتو برات حفظ کنهبوس عزیزم خواستم یک سایت مادرانه بهت معرفی کنم که علاوه بر امکاناتی که داره میتونی درقرعه کشی ماهانه هم شرکت کنی وبرنده ی تبلت پلاک طلای مادر کارت هدیه وپکیج بشی یاباگذاشتن عکس فرزندت جایزه بگیری اونجا پزشکای حاذقی هم هست که میتونی رایگان ازشون مشاوره بگیری من اونجابه اسم مامی فاطمه جون عضوم خوشحال میشم شمامادر عزیزهم به جمع مابپیوندی دوست داشتی بیای از آدرس زیر بیا منتظرتم خانم خانماا امتحانش که ضرر نداره هزینه هم نداره تازه باگذاشتن چندتا پست وعکس امتیازتا بالا ببری به سه نفراول سایت بدون قرعه کشی پلاک طلا میدن بااجازتون مهرماه برنده پلاک طلا وآبان هم پکیج برنده شدم امیدوارم این ماه برنده شماباشید عزیزم انشالله که رای میاره دخترمنم شرکت کرده وگرنه باعث افتخارم بودبهش رای بدم خدابزرگه عزیزم http://www.madarclub.com/fa/apply/mamanefati

پاسخ
مرسی عزیزم
مریم
15 دی 93 12:23
ووووووووووووووووووووووووی چه نی نی نازی حتما بهش رای می دم

پاسخ
مرسی گلم بابت رای خوبت .نگاه زیبات
مامان مهلا
16 دی 93 15:51
سلام به نیکان جان رای دادم چون شهرای جنوبی و مردمشو خیلی دوست دارم خدا حفظش کنه

پاسخ
مرسی عزیزم.شما محبت دارید خوبی از خودتونه
مامان النازي
16 دی 93 20:11
شاپرك جونم به نيكان جون راي داديم مطمئنم كه برنده ميشه اخه مثل ماه ميمونه 😍😍

پاسخ
یه دنیا ممنون دوست خوبم
خاله ی مهربون
20 دی 93 1:29
salam azizam.mamnon b ma sar zadid.man ghablan raay dadam.dobare namishe ray dad.

پاسخ
سلام به خاله مهربون،خواهش می کنم عزیزم باعث خوشحال و خرسندی ماست آشنا شدن با شما خاله مهربون.بازم مرسی
مهتاب مامان اشکان
20 دی 93 9:10
سلام خانمی.به نتایج جشنواره سر زدم . نیکان نفر پنجم از آرای مردمی بود . حالا برنده هست یا آرای هیئت داوران حسابه ؟ آخه من به نیکان جونم رای داده بودم

پاسخ
سلام دوست خوبم بعله عزیزم نیکان نفر پنجم آرا مردمی رو اورده،البته به همت شما دوستهای گلم.بازم مرسی بابت رای قشنگتون.
مامان بابای ضحا
20 دی 93 14:13
سلام عزیزم من شما رو لینک کردم در ضمن به نیکان جونی رای دادم

پاسخ
سلام به روی ماهتون،باعث افتخار من و نیکان جون که دوستهای خوبی مثل شماها پیدا کردیم.مرسی بابت رای قشنگتون.نیکان نفر پنجم شد با وجود دوستهای مهربونی مثل شما.ما هم با افتخار شما رو لینک می کنیم.
فاطمه
20 دی 93 19:10
سلام خسته نباشی یک سوال داشتم شما با دکتر ماندانا باغبان زایمان داشتین میخواستم بدونم ازشون راضی هستین زایمانتون خوب بود؟؟ ممنون میشم جواب بدین

پاسخ
سلام فاطمه جان.آره عزیزم من با کمک خانم ماندانا باغبان زایمان طبیعی داشتم.یه خورده اخلاقشون خشک هست اما کارشون خوبه.البته شرایط من خاص بود ولی کلا ازشون راضی بودم.
سحر
21 دی 93 9:43
سلام عزیزم، انتخاب شدنت رو در جشنواره عکس نی نی وبلاگ تبریک میگم. راجع به فیلم پرسیده بودی، باید بری تو سایت آپارات عضو بشی، بعد اونجا فیلمت رو آپلود کنی و اون کدی رو که سایت آپارات بهت میده بگذاری تو وبت. موفق باشی گلم.

پاسخ
مرسی خانمی.ممنون بخاطر توضیح قشنگت...
آجی محمدمهدی
21 دی 93 19:42
سلام خاله جونم.رتبه اوردن توی جشنواره مبارکتون باشه...

پاسخ
مرسی عزیزم.ممنون بخاطر رای قشنگت
محمد
22 دی 93 7:04
به ما هم سر یزن. با مطلب جدید "طرز تهیه چیزبرگر پنیری" آپ شدم .... امیدوارم از این غذا خوشتون بیاد ... منتظتونم ...
مامان فاطی
26 دی 93 13:40
سلام عسیسم خوبید منم به شماتبریک میگم نه والا هنوز که خبری نیست اگه خبری گرفتید به ماهم بگید راستی با تبادل لینک چطورید

پاسخ
سلام به روی ماهت احتمالا سر کاریم عزیزمچشم حتما با کمال میل
محمد
26 دی 93 14:37
سلام تولدت مبارک جینگیلی به ما هم سر بزن.
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به nikan می باشد