نیکانمنیکانم، تا این لحظه: 10 سال و 6 ماه سن داره

nikan

جنسیتم مشخص شد هورررااا....(اولین سونو)

1392/1/27 19:25
نویسنده :
783 بازدید
اشتراک گذاری

 

سلام گل پسر قند عسل...

خوبی مامانی،دلم برای نوشتن برای تو مهربونم تنگ شده بود.

مامانی امروز بالاخره روی ماهتو دیدم وفهمیدم یه گل پسر دارم.نمی دونی با چه ذوقی نگات می کردم.دلم نمی اومد از روی تخت سونو بلند بشم.تو هم هی تکون می خوردی وشیطونی می کردی.احساس کردم حالت خیلی خوبه حسابی داره بهت خوش میگذره.جاتم خوب بود ،بزرگ بودآخه خیلی راحت اینور واونور می رفتی.نمی دونم جای همه نی نی ها تو دل ماماناشون بزرگ و راحته یا من اینجوری احساس می کردم.

وقتی دکتر گفت که 12 هفته و6 روزه که تو تو دلمی خیلی تعجب کردم.آخه به حساب خودم 11هفته گذشته.اما دکتر که اینجوری گفت یعنی تو ماه 4 رفتم.

مامان خیلی دوست داشتم بابایی هم می اومد میدیدت اما خوب نذاشتن.خیلی با حال بود چقدر با بابایی خندیدیم.می گفت خودم می برمش حمام،پایه فوتبالمم جور شد،با هم پلی میزنیم و......

خلاصه وقتی فهمید گل پسر داره کلی برنامه ریزی کرد برا خودش.منم فقط می خندیدم.

دیانا  همیشه دوست داشت من یه خواهر (دختر خاله)براش بیارم،اما خوب وقتی فهمید تو پسری کلی ذوق کرد.سریع یه اسمم برات انتخاب کرد.

آرسیس )

 

کلی برای اومدنت ذوق داره،آخه خیلی تنهاست.همشه دلش یه خواهر کوچولو یا یه داداشی می خواسته.قول دادم بهش که خواهر کوچولو هم برا جفتتون بیارم.اگه تو پسر خوبی باشو مامان اذیت نکنی و زود بزرگ بشی 2سال دیگه یه آجی براتون میارم.باید حواست به جفتشون باشه  خوب تو داداششونی دیگه...امیدوارم بتونی برای دیانا یه داداش خوب باشی.

پسر گلم فردا قراره برای مرحله دوم آزمایش بریم اهواز آزمایشگاه نرگس.به دلم روشنه که حالت خوبه اما خوب برای اطمینان بیشتر،این آزمایش باید از جفتت نمونه بگیرن.امیدوارم اذیت نشی وهمه چی به خوبی انجام بشه.

همین روزها باید منتظره تکون خوردنت باشیم.خیلی دوست داریم...

مامانی بابا الان سره کاره(رفته دنبال یه لقمه نون حلال) حالا که بیاد خونه حسابی خستس.برم براش یه شام درست کنم.راستی اشتهام بهتر شده،زود به زود گرسنم میشه امیدوارم تغذیم کافی باشه وتو خوب رشد کنی وصحیح وسالم به دنیا بیای.

مامانی خیلی دوست دارم. تو گل پسر مامانی.

اینم از عکس اولین سونو.پسرم همه چیت خیلی واضح بود دست و پاهای کوچولوتو دیدم......و کلی قربون صدقت رفتم.

اولین عکس پسرم تو 13 هفتگی 

 


اینم مشخصات کاملت که مامانی زیاد سر در نمیاره.دکترم که ماشالله مثل تلفن سکه ای بود هیچ حرف نمی زد.فقط گفت گل پسرم 5 آبان به دنیا میاد.مامانی نمیشه یه کم زودتر به دنیا بیای آخه دوست دارم  مهر ماهی بشی.حال خوب تلاشتو بکن اگه همچی اوکی بود وراحت بودی مهر ماه فرشته کوچولوی من زمینی شو......

  

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

عاطفه
28 تیر 92 14:09
پسمل نازتون مبارک باشهههههههه


مرسی عزیزم.
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به nikan می باشد