نیکانمنیکانم، تا این لحظه: 10 سال و 6 ماه و 3 روز سن داره

nikan

دلواپسی

1392/2/19 0:10
نویسنده :
976 بازدید
اشتراک گذاری

سلام نیکان مامان.

همه چی خوبه خداراشکر،فقط مامانی !چرا اینقدر تنبلی؟امروز 16هفته و2روزته ولی هنوز تکوناتو من احساس نکردم.یکم ورجه وورجه کن تا مامانی بفهمه که بزرگ شدی وجات راحته. امروز 3ماه 9روزته .کاش این 6ماه باقی مونده زودتر بگذره تا مامانی بتونه زودتر صورت ماهتو ببینه.

توی این چندروز اتفاق های زیادی افتاده.اینکه فهمیدم تیروئیدم کمکاره و امکان داره برای تو خطرناک باشه.دیروز رفتم دکتر و برام دارو نوشت.از دیروز دارم میخورم.خدا کنه تاثیر مثبت داشته باشه.دوباره شنبه آزمایش تیروئید دارم.انشا الله که مشکل برطرف شده باشه.دیگه اینکه رفتم پیش دکتر باغبان و یه آزمایش نوشت که از سلامت تو اطمینان کامل پیدا کنه.من که مطمئنم تو کاملا" سرحالی.اما خوب دکترا دوست دارن همه جوانب و تحت کنترل داشته باشند.و این موضوع یکم بابایی را نگران کرده.هرچی بهش میگم من دلم روشنه و تو خیالت راحت باشه ومثبت فکر کن،باز نگرانه.هرچند سعی میکنه کمتر بروز بده،اما من نگرانیشو حس میکنم... .

خوب پسر گلم دایی علی 3روز پیش از خدمت اومد.خیلی خوشحال شدم.فقط نگران شغل آینده اون هستم.گل پسرم تو که مثل فرشته ها پاکی براش دعا کن که همه کاراش روبراه بشه وزندگیش هر چه زودتر سروسامون بگیره.

مامانی دیروز شکمم را اندازه گرفتم تا رشد تو یه جورایی کنترل کنم.دور کمرم 78cm بود.احساس میکنم رشدت کمه.اما فقط یه حس مادرانه است.میدونم اشتباهه.خیلی تنبل شدم.حوصله کارهای خونه را ندارم.همیشه دوست دارم بخوابم.مامانی کمک کن یه کم سرحال بشم تا به کارهای خونه برسم.خونه خیلی نامرتب وکثیف شده.احتیاج به یه خونه تکونی درست وحسابی داره.اما مامانی حوصله نداره.تو علت را نمیدونی...؟

امشب با بابایی رفتیم بازار و اولین عکس 3نفره مونو توی آتلیه گرفتیم.که عکسشو بعد توی پست دیگه میزارم.دوست دارم پسر گلم.تو خوب باشی منم خوبم.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

آجی محمدمهدی
6 مرداد 92 20:53
___________$$$$$$$$______$$$$$$$$$ __________$$$$$$$$$$$$__$$$$$$$__$$$$ _________$$$$$$$$$$$$$♥ ♥$$$$$$$$__$$$ _________$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$__$$$ _________$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$__$$$ __________$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$__$$$ ____________$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$ _______________$$$$$$$$$$$$$$$$$ _________________$$$$$$$$$$$$$ ____________________$$♥ ♥$$ ______________________$$$ _______________________$ ______________________ ____________________ _________________ _______________ _____________ ___________ _________ _______ _____ ____ ___ ـــــ ـــ ــ ممنون که مارولینک کردین.شماهم لینکیده شدین.(شرمنده دیرجواب دادم.)
مامان مانلی
8 مرداد 92 23:06
منم رمز میخوام



سلام عزیزم همون رمز قبلی رو بزن.
مامان مانلی
8 مرداد 92 23:22
خانومی خیلی عجله داری هنوز برای تکون خوردنخیلی زوده آخه هنوز کوشولو هستش این گل پسری
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به nikan می باشد