نیکانمنیکانم، تا این لحظه: 10 سال و 6 ماه و 3 روز سن داره

nikan

بهترین هدیه برای روز مادر

1392/2/11 13:40
نویسنده :
685 بازدید
اشتراک گذاری

««بنام خدای مهر»»

سلام عزیز دل مامان.

قربون پسر گلم برم که حالت خوبه خوبه... .

امروز روز مادر ومن از طرف تو بهترین هدیه را گرفتمniniweblog.com.نمیدونی چقدر خوشحالم.هرچی بگم کمه.بلاخره امروز خبر سلامتیت بهم رسیدniniweblog.com.میدونستم که تو این روز خوشحالم میکنی.از خدا هم تشکر میکنم بخاطر این خبر خوب در این روز مهم.

دیروز صبح بابایی بیدارم کرد که بریم آزمایش بدیم.آخه غده تیروئیدم کمکاره.ومن ونگران کرده.مخصوصا" که دیروز بابایی از طریق اینترنت مطالبی خونده بودم.ظهر زنگ زد واومد دنبالم که بریم دکترمحصل.اول رفتیم شبکه بهداشت که خانم ویسیان نبودند.گفتند فردا بیاین.اومدیم مرکز اصلی پیش آقای افتخاری.برای اینکه ببینیم جواب آزمایش pndدوم از اهواز اومده یا نه.گفتند هنوز جواب نیومده.اونجا جواب آزمایش تیروئیدمو نشون دکتر فیلسوف دادم.راهنمائیم کردو واسم یه آزمایش جدید نوشت.رزفتیم آزمایشگاه دکتر حقیقی ،تعطیل بود.موکول شد به فردا.

خدایی بابایی پا به پای من در همه مراحل هست وخیلی همراهی میکنهSmiley.اصلا"فکرشم نمیکردم.همه مراحل بام میاد.از این بابت خیلی خوشحالم.این نشون میده که پدر مسئولیه ومیتونیم بهش تکیه کنیم.

من که خیلی دوسش دارم،مطمئنم که تو هم دوسش داری.مخصوصا" که دیشب گوششو گذاشته بود روی شکمم که صدایی از تو بشنوه.

مامانی خوشحالی که همچین بابایی داری؟؟؟؟..

خلاصه امروز صبح که بابایی بیدارم کرد ساعت8از خونه رفتیم بیرون.اول رفتم آزمایش خون دادم.بعد رفتیم پیش دکترماما(خانم رئیسیان) وپرونده تشکیل دادم.ازش خوشم اومد.آدم ازش انرژی مثبت میگیره.بلعکس خانم فرهمندیان که زورش میاد حرف بزنه... .

احتمال زیاد دکترمو عوض میکنم.بعد اومدیم پیش آقای افتخاری.داشت با تلفن صحبت میکرد.یه لحظه گفت دیروز وحرفشو قطع کرد.هری دلم ریخت.

گفتم نکنه میخواد  بگه که خدای نا کرده حالت خوب نیست.

همون موقع 14000صلوات نظر امام زمان کردم.بعد که گوشیو گذاشت گفت:دیروز ساعت 3 بعداز ظهر از اهواز بهم زنگ زدن وجواب آزمایشو واسم خوندن.اما چون هنوز دکتر امضاء نکرده جواب و ارسال نکردند.محصل

گفت:خدا را شکر.بچه سالمه وهیچ مشکلی نداره.   
نمیدونی چه حسی داشتیم.بابایی برای اینکه مطمئن بشه چندبار پرسید یعنی هیچ مشکلی نداره.جواب آزمایش کی برای شما فکس میشه. خیلی زمان میبره ؟گفت نه.تا آخر هفته یا اوایل هفته بعد میفرستند.شما با من در تماس باش.تشکر کردیم واومدیم بیرون.دوست داشتم همونجا بابایی را بغل کنم وگریه کنممحصل.خیلی خودمو کنترل کردم اما بغضم ترکیدزبانکده محصل.بابایی دستمو گرفت وفشار داد... .
نمیدونی چه حس خوبی داشتم ودارم.بابایی من و رسوند خونه و خودش رفت سرکار.خدایا !!هزاربار شکرت.

ساعت 11:30بود که دایی علی زنگ زد که روز زن وتبریک بگه.خیلی خوشحال شدم صداشو شنیدم.یکهفته دیگه خدمتش تمام میشه.ایشالا که بیاد و همه چی خوب وخوش بر وفق مرادش پیش بره.از من اسمتو پرسید؟با این که یه راز وقرار به کسی نگیم تا بدنیا بیای،اما دلم نیومد و گفتم.شاید براش تو شهر غریب یه دلخوشی باشه.وقتی اسمتو گفتم کلی ذوق کردniniweblog.com وگفت اسم با کلاسیه.

خلاصه امروز روز قشنگیه مامانی.مخصوصا" که هوا ابری و با حاله.از همون هواها که بابایی عاشقشه.منم این هوا رو خیلی دوست دارم.از روزهای ابری و بارونی خاطرات خوبی دارم.

صبح 2تا کوکویی که بابا بزرگ داده بود و با ماست خوردممحصل.فکر کنم دوست نداشتی.چون 5دقیقیه بعد همه را بالا آوردم.الان دارم واسه خودم شیربرنج درست میکنم و واسه بابایی پیراشکی.محصل

عصر باید بریم جواب آزمایش تیروئید را بگیریم.انشا الله که اینم خوب باشه.

  امروزم قاصدک یه مانتو بارداری خیلی با مزه ویه لباس جشن بارداری با نمک بهم هدیه داد.

دوست دارم اندازه تموم آسمونها 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

زهرا گلی
1 مرداد 92 2:20

وبلاگ قشنگی دارید
خوشحال میشم به من هم سر بزنید



سلام.حتمأ با افتخار سر میزنم.
مامان شايان و پرنيا
1 مرداد 92 13:30
مرسي دوست خوبم به خاطر راي
مامان مانلی
2 مرداد 92 0:44
مبارک خانومی ایشالله به سلامتی به دنیا بیاد و خیالت را راحت کنه



مرسی عزیزم.
زهرا مامان ایلیا (شیرین تر از عسل )
6 مرداد 92 1:00
سلام یه خواهش دارم میشه بیای به سایتم و بادیدن عکس نی نی شکموی من بهش رای بدی فقط کافیه کد 199 رو به شماره پیامک 20008080200 ارسال کنی ممنونت میشم اگه بتونی این کارو برام بکنی و بهم خبر بده تا هم ازت تشکر کنم و هم تعداد رای ها رو داشته باشم اگه تونستی با چند تا سیم کارت بفرستی که خیلی بهتر
اگه کاری داشتی منم در خدمتم دوست خوبم فقط بدونتو این شبهای عزیز با این کارت دلمو شاد میکنی

امیدوارم نی نی به سلامتی دنیا بیاد [hr
سلام عزیزم. خوشحال می شدم اگه می تونستم به پسر گلت رأی بدم.اما متاسفانه من یه سیم کارت بیشتر ندارم که قبلأ باهاش رآی دادم .با سیم کارت شوهرمم رأی دادم.فکر نمی کنم اگه دوباره رأی بدم رأیم مورد قبول باشه.بازم شرمنده.ولی تو این شبهای عزیز از خدا می خوام پل پسرت برنده بشه.
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به nikan می باشد