نیکانمنیکانم، تا این لحظه: 10 سال و 6 ماه سن داره

nikan

یه احساس شیرین ** جواب آزمایش**

1391/12/13 11:25
نویسنده :
480 بازدید
اشتراک گذاری

سلام دلبندم.niniweblog.com

از دیروز برات بگم.ساعت 2:45دقیقه بود که یه sms از بابایی اومد.لبخند فکر کردم جواب آزمایشو گرفته متفکر .اما وقتی پیامشو خوندم دیدم نوشته من دیرتر میام.جواب آزمایشو سر راه برگشت از کار میگیرم.آخ.یه خورده ضد حال بود.دوست داشتم زودتر باخبر بشم که تو تو دلم هستی یا نه.هرچند دلم گواهی بودن تو رو میداد.اما میخواستم مطمئن بشم. دلشوره  نداشتم فقط نگران برخورد قاصدک بودم.تا ساعت 4 ناهار نخوردم. یه خورده دمپخت کشیدم وخوردم.رفتم یه چرتی بخوابمخواب.ساعت 5 بود که بابا بزرگ (بابای قاصدک) زنگ زد.نگران قاصدک بود.منتظرکه چرا دیرکرده.دوباره سعی کردم بخوابم.زمان کند سپری میشد.ساعت 5:30 بود که با صدای درب بیدار شدم.خودم و زدم بخواب،قاصدک یه سرک کشید تو اتاق خواب و رفت بیرون.پیش خودم فکر کردم جواب منفی بوده؟!سوال چراغ راهرو را روشن کرد،اومد توی اتاق،یه جعبه شیرینی ویه شاخه گل خریده بود.جواب آزمایشو گذاشته بود روی جعبه شیرینی.ماچلبخندقلببغل اصلا" انتظارشو نداشتم.سرپرایز شدم.بغلم کرد.گفت چرا اینقدر بی احساسی.من وبگو که وقتی جوابو گرفتم اشک تو چشام جمع شده بود.گریه خیلی ابراز خوشحالی میکرد .خندهنیشخند .فقط از من خواست که هیچ کس با خبر نشه تا  وقتی که از سلامت کامل تو با خبر بشیم.اسم همه را آورد؟؟؟؟ عمه مهناز،مامان جون،خاله فاطمه... .
اول گفت به خاله هدی هم نگو،گفتم نمیشه .آخه خاله هدی منتظر جوابه.ازش میخوام که به کسی نگه.به خاله پیام دادم.خیلی ذوق کردو تبریک گفت.تشویق و قول داد به کسی نگه هرچند من میدونستم دل کوچیکی داره و طاقت نمیاره.
خلاصه کلی ذوق کردیم ویه خورده هم نگران سلامتی تو.نگران
قاصدک گفت: پا به پات تو این مدت میام.امیدوارم که به خوبی وخوشی سپری بشه.

بعد گفت بریم خونه بابابزرگ.هوا خوبه.توی حیاط بشینیم.رفتیم و تا ساعت 10 اونجا بودیم.فاطمه خانم واسم یه روژلب گرفته بود .اومدیم خونه وبا قاصدک نشستیم بازی کردن.میگفت حالا دیگه 2 به 1 بازی میکنیم.هوای دیروز خیلی با حال بود.آسمون ابری و هوا عالی بود.چقدر دوست داشتم موقع آزمایشخیال باطل قاصدک یه عکس ازم میگرفت. ولی خب بخاطر اخلاق های خاصش بهش نگفتم.
قاصدک سعی میکرد مهربونتر از قبل باشهنیشخند.شب من سریال میدیدم و اون نشسته بود ps بازی میکرد. هورا .موقع خواب گوی موزیکالی که دیانا بهم داده بود کوک کردم،صداشو دوست دارم .شبای قبلم گوش میکردم.اما قاصدک یهو گفت :خب !جوگیر شدی!! زشته.این کارا رو نکن.نمیدونم چرا نمیتونه خوب حرف بزنه.؟؟ باهاش بحث  نکردم اما خب دلخور شدم.گفتم برو قرصتا تو بخور.آخه سرما خورده بود.گفت برو برام بیار.گفتم بخاطر اخلاق زشتت نمیرم.قاصدک گفت:خب!من میدونم،تو یه پدری ازم در میاری ،شروع شد... .niniweblog.com

حرفاش برام سنگینه. فکر میکنه میخوام ازش سوء استفاده کنم.شیطان خیلی حرصم گرفت.عصبانیجدول حل کردم تا خوابم ببره.خواستیم بخوابیم قاصدک سعی میکرد محبت کنه ولی اصلا" انرژی نمیگرفتم.حرفاش رو دلم سنگینی میکرد.

امروز صبح رفتم پیش خانم دریس.برگه داد واسه آزمایشگاه ژنتیک اهواز.قراره فردا با قاصدک بریم. خدایا:! خودت دادی ، امیدوارم که سالم باشه و بدون مشکل.راضیم به رضای تو.!!!!لبخند
خدایا،کمکم کن یه دوره شیرین و بدون مشکل سپری کنم تا بتونم یه بچه سالم و تپل موپل به دنیا بیارم. آمین.
خدایا!یه کاری کن که مرحله اول آزمایش OK باشه ونیازی به نمونه برداری از جنین نباشه.مطمئن هستم اگه تو بخواهی هیچ چیزی غیر ممکن نیست.خدایا بچه اهل وسربراهی ازت میخوام.بچه ای که از پس تعلیم وتربیتش بر بیام.خدایا کمک کن که از قاصدک چیزی به دل نگیرم.قاصدک کلا" مدل حرف زدنش اینجوریه ولی چیزی تو دلش نیست.                                

                                                                                                      niniweblog.com

                                                                                               راضیم به رضای تو
                                                                                                       شاپرک

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

الی مامی آراد
9 تیر 92 18:33
سلام خاله جون.من تو مسابقه نی نی شکمو شرکت کردم.به رایتون نیاز دارم اگه از عکسم خوشتون اومد کد 290رو به شماره 20008080200 اس ام اس کنید. ممنون میشم
زهرامامانه ایلیا جون
11 تیر 92 2:58
سلام عزیزم ممنونم که به شیرین عسل من رای دادی امیدوارم نی نی تو راهیت صحیح و سالم دنیا بیاد مواظب خودت باش


مرسی گلم.امیدوارم گل پسرت برنده بشه.
مامانی درسا
11 تیر 92 15:06
سلام سلام منم به جمع نی نی های شکمو پیوستم اگه مایلید به من رای بدین ..... کد عکسمو به شماره 236 به شماره 20008080200 پیامک کنید ازتون ممنونم ..... از طرف نی نی درسای شکمو


به درسای عزیزم رای دادم.
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به nikan می باشد